Welke ruitersportzaak omg. veluwe voor hoedjes?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

CtalJarig

Welke ruitersportzaak omg. veluwe voor hoedjes?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-05 13:04

Ik ben op zoek naar een hoedje Lachen maar naar de zaak waar ik altijd heen ga zijn helemaal geen hoedjes te koop . Omdat ik niet weet waar ze een ruim aanbod van hoedjes hebben hier in de omgeving vraag ik het even. Ik vind het namelijk wel fijn om een beetje veel keuze te hebben, een andere zaak had namelijk maar van 1 merk hoedjes...
Nou hoop dat jullie wat weten, bvd Lachen

Barbara88

Re: Welke ruitersportzaak omg. veluwe voor hoedjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-05 13:14

ik weet de namen van de winkels niet maar er zit er eentje in Hierden, en een hele grote in Hulshorst.

Die in Hulshorst de naam was iets met hypo.... zeg maar net als hypodam ( amsterdam) was dit iets van hypo de veluwe ofzo maar de exacte naam weet ik niet Tong uitsteken

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-05 17:04

in Hierden zit Den Besten, die hebben geloof ik verschillende merken en soorten, in Hulshorst zit Hypo De Veluwe, die is ook vrij groot. Die 2 winkels zitten bijna aan de zelfde weg, dus wij rijden altijd via Hypo naar Den Besten! Je zou ook nog naar Divoza in Heteren kunnen gaan, daar hebben ze volgens mij ook een uitgebreide collectie( moet je even op hun site kijken)

CtalJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-05 18:04

Ok hartstikke bedankt Ja
Wij gaan altijd naar kleinere paardenwinkeltjes zeg maar Lachen
Zal een skijken wat t dichtst bij is voor ons Knipoog

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 08:39

hm je kunt zo in een keer doorgaan naar allebei, als je bij den Besten richting Hulshorst/ Nunspeet gaat kom je na 5 minuten rijden ofzo zo langs Hypo heen, andersom is het hetzelfde, moet je richting Hierden rijden, en dan moet je bij een rotonde de eerste aflsg naar rechts nemen... als ik je het duidelijker uit meot leggen moet je even pb'en...
Ik ga vandaag nog naar sowieso Den Besten, misschien naar Hypo en zal wel even kijken wat ze er aan hoedjes hebben!!

CtalJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-05 09:53

Haha ok dankje Lachen Wij wouden morgen gaan dus dat komt wel goed uit voor mij.

Mjah ik zoek t adres wel even op en dan zet ik de routeplanner aan het werk. We rijden namelijk altijd verkeerd Schijnheilig