Onderlappen bandages ---> welke??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

TeamSpirit

Onderlappen bandages ---> welke??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-05 07:46

haloo!!
ik heb onderlappen nodig voor mijn bandages!
Maar er is zoveel keus!
Ik vroeg me af welke jullie hadden!
ik vind zelf de onderlappen van eskadron erg lekker aanvoelen maar ik hoorde dat deze alleen voor de achterbenen gebruikt kunnen worden omdat ze te hoog zijn! Klopt dit??
Wat hebben jullie voor je onderlappen betaald?
Groetjes Danique Knipoog

Ilsemarie

Re: Onderlappen bandages ---> welke??

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-05 08:13

Ik heb ze zelf gemaakt. Mijn moeder heeft destijds in de stofwinkel spul gehaald daarvoor en ze zelf genaaid. koste weinig en werkt goed.

Skitter

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-05 11:25

Ik heb zelf van Eskadron. Ik heb ook andere stoffen gehad, maar vind deze toch het fijnst. Je kan ze ook gewoon voor de voorbenen gebruiken hoor, Geen probleem!

Sylhouet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-05 11:26

De climatex van Eskadron vind ik ook veruit het fijnste. Die passen ook gewoon om de voorbenen hoor Ja !

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-05 11:50

Ik sla ze bij de voorbenen een stukje om onder de laatste slagen van de bandage. Vind de Eskadrons ook het fijnste. Heb de nepperds ook in m'n handen gehad maar die vind ik toch minder (stugger, wat dikker).

PolitieTed

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-05 12:31

Ik hoorde ook dat er nieuwe onderlappen (volgens mij van BR) zijn, die lijken op die van eskadron en daar zit klitteband aan, zodat je niet zo zit te klungelen. Heeft iemand die toevallig? Of weet iemand waar je die kunt kopen/hoe duur ze zijn.

Ik wil namelijk ook graag onderlappen, maar wil wel dat ze goed het vocht opnemen.

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-05 13:42

De onderlappen van Eskadron zijn erg fijn.

Ik heb ook onderlappen van Kraemer Pferdesport, lijken op de Eskadrons. Deze bevallen me ook erg goed, en helemaal niet duur.

PartTwo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-05 13:52

Ik heb ook de onderlappen van eskadron en ik gebruik ze ook voor de voorbenen, ik heb het oude en het nieuwe model en het oude gebruik ik vaak voor achter en die nieuwe voor voor.

KozieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-05 14:34

PolitieTed schreef:
Ik hoorde ook dat er nieuwe onderlappen (volgens mij van BR) zijn, die lijken op die van eskadron en daar zit klitteband aan, zodat je niet zo zit te klungelen. Heeft iemand die toevallig? Of weet iemand waar je die kunt kopen/hoe duur ze zijn.

Die heb ik. Vanmorgen toevallig voor het eerst mee gereden. Ik vind ze erg handig. (door die klitterband) verder voeren ze net als de climatex van Eskadron de warmte beter af. Hoe duur ze waren weet ik zo niet uit mijn hoofd... ik had meer gekocht dan alleen de onderleggers Haha!

Ik heb ze bij www.agradi.nl gekocht. Ik heb ze wel zelf opgehaald, heb ze dus niet via internet besteld. (is namelijk vlakbij mijn werk)

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-05 14:47

Ik heb altijd de Climatex van Eskadron,
die van BR heb ik wel eens in mijn handen gehad, maar ik heb het klitteband niet nodig en heb liever geen onnodige stiksels en klitteband tussen onderlap en bandage.

adnil

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-05 17:55

PriscaZ schreef:
PolitieTed schreef:

Die heb ik. Vanmorgen toevallig voor het eerst mee gereden. Ik vind ze erg handig. (door die klitterband) verder voeren ze net als de climatex van Eskadron de warmte beter af. Hoe duur ze waren weet ik zo niet uit mijn hoofd... ik had meer gekocht dan alleen de onderleggers Haha!

Ik heb ze bij www.agradi.nl gekocht. Ik heb ze wel zelf opgehaald, heb ze dus niet via internet besteld. (is namelijk vlakbij mijn werk)

Ik heb ook de onderlappen van BR met klitteband. Ik heb de zwarte, gekocht bij de plaatselijke ruitershop en daar koste ze 16,50 euro!!

PolitieTed

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-05 21:10

Kijk dat is nog eens een leuk prijsje. Hebben jullie ze al gebruikt? Zijn ze wel fijn? Ik moet toch binnenkort weer naar de paardenwinkel, dus denk dat ik ze dan maar gelijk meeneem. Ik rij niet zo vaak met bandages en met de mijne heb ik ze eigenlijk niet nodig, maar vind het toch lekkerder met (betere warmte-afvoer).

Let_be

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 12:06

PolitieTed schreef:

Ik wil namelijk ook graag onderlappen, maar wil wel dat ze goed het vocht opnemen.

Die heb ik ook! Van BR, ze bevalle me zeer goed!

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 14:31

Ja maar die van Eskadron. Als je ze om de voorbenen doet steekt er aan de boven + onderkant nog een gedeelte uit.

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 14:40

Dan koop je de pony maat Pling

Pikolino

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 15:25

Citaat:
Ik heb ook de onderlappen van BR met klitteband. Ik heb de zwarte, gekocht bij de plaatselijke ruitershop en daar koste ze 16,50 euro!!

zijn ze 16,50 voor 2 onderlappen of 4? Haha!

Supertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 18:49

Sjuimpje schreef:
Dan koop je de pony maat Pling

Inderdaad, die heb ik ook, passen prima.

Piaffe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 19:43

Ik heb ook die van BR. Heb er 15,75 voor betaald.

xxLisaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 21:21

ik heb altijd onderlappen van eskadron, vind die het fijnst.

SaraJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 21:29

Wij hebben die van BR alleen waren die onder onze bandages veel te dik! Dus voor andere bandages warschijnlijk prima, maar deze bandages zijn te dik...

adnil

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 21:50

steffie4ever schreef:
Citaat:

zijn ze 16,50 voor 2 onderlappen of 4? Haha!

per 4 Lachen

PolitieTed

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 20:07

Saartje_kip schreef:
Wij hebben die van BR alleen waren die onder onze bandages veel te dik! Dus voor andere bandages warschijnlijk prima, maar deze bandages zijn te dik...

Onder wat voor bandages zijn ze dan te dik? Ik heb fleece en een soort katoen geloof ik.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 20:41

Ik heb die van Eskasdron voor mijn paard van 1.62 en dat gaat prima, voor en achter.

Ik vind ze heel fijn, ze zijn lekker soepel en je kunt ze zo in de wasmachine gooien!

mdmoiselle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 20:45

Ik heb ook al heel lang die van Eskadron. Ze bevallen super, gaan heel lang mee, makkelijk te wassen, zijn zo droog, glijden niet naar beneden. Ze zijn voor de achterbenen alleen wel een beetje kort vind ik.