Muffe cap

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

karton

Muffe cap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-05 22:20

Hebben jullie misschien tips om je cap een beetje op te frissen?

Hij ruikt niet al te fris van binnen Clown

Weet je ook een tip om te buitenkant schoon te maken? Want die kan ook wel een poetsbeurt gebruiken. Mij is verteld met wasverzachter en water, werkt dit?

ArcesStables

Re: Muffe cap

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-05 22:22

kheb die van mij gewoon uurtje in een bak lauw water laten weken en op late drogen ... ken die er weer mee door

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-05 08:04

Goudvarken schreef:
kheb die van mij gewoon uurtje in een bak lauw water laten weken en op late drogen ... ken die er weer mee door

lijkt mij dus niet he, want dan wordt je cap nat en dat lijkt me niet erg gezond... Verward

Voor de binnenkant: parfum erin spuiten ofzo Clown
Nee, voor de binnenkant zou ik het niet weten maar de buitenkant;
met een stukje plakband kun je het zand en dergelijke eraf halen en als je hem dan even boven een kokende pan houd gaan de haartjes uit elkaar en is het net een nieuwe cap! Haha!
bron; penny Clown

Choices

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-05 11:10

LauEef schreef:
Goudvarken schreef:

lijkt mij dus niet he, want dan wordt je cap nat en dat lijkt me niet erg gezond... Verward

Voor de binnenkant: parfum erin spuiten ofzo Clown
Nee, voor de binnenkant zou ik het niet weten maar de buitenkant;
met een stukje plakband kun je het zand en dergelijke eraf halen en als je hem dan even boven een kokende pan houd gaan de haartjes uit elkaar en is het net een nieuwe cap! Haha!
bron; penny Clown

Waarom geen bak met lauw water? Hij word nat ja maar hij droogt toch weer op? Ik vind het wel een goed idee! En de binnenhelm gaat er niet kapot van dus waarom niet Lachen

Jokonootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-05 11:13

hmmz goed topic ... die van mij is ook niet al te fris meer ... en aangezien ik de binnenvoering er niet uit kan halen... het kan dus geen kwaad om `m gewoon in het water te leggen even te laten weken?

Choices

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-05 11:32

nee ik denk het niet, tenzij er vilt aan je cap zit, dat krimpt maar de normale bekleding van een cap is geen vilt.

karton

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-05 18:10

Nouja, hij is ook van mijn moeder, en die is denk ik niet zo enthousiast als ik roep dat ik de cap even in het water leg Knipoog

Ik ga het inderdaad even met dat plakband proberen Ja

En tja, de binnenkant.. Ik heb net nieuwe deo, dus dan dat maar Knipoog