en vandaag voor het eerst aangehad.
en dat doet heel erg zeer.
vooral bovenaan in mn knieholte. de vrouw van de ruitersportzaak zegt dat ze moeten inzakken.
maar het inlopen doet heel erg pijn.
iemand tips om dit te versnellen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Het gaat vanzelf over en dan zitten ze heerlijk. Ik zou niet met water gaan klooien enzo, volgens mij kan dat niet goed zijn voor leer en worden ze daar alleen maar slap van.
ik heb sinds vorge week leren petrie gaithers en zit dus met het zelfde probleem maar merk nu wel dat ze al wat zakken
Christatjuh schreef:je kan ook hakjes (inleg hakje) kopen zodat je hiel wat hoger zit waardoor je minder last hebt van de pijn in je knieholte. Als je je laarzen dan wat heb ingelopen kan je die hakjes altijd nog weghalen. Zo loop ik mn laarzen nu ook in en het scheelt een hoop.
Kafue schreef:Dat van die hakjes is een goed idee doen wij ook altijd.,Talkpoerder om het aantrekken te vergemakkelijken en idd mee fietsen.

En steeds korte stukjes lopen/ rijden.
heb ik in het begin ook veel gedaan waren zo ingelopen , maar ik zou er morgen niet mee gaan rijden als ik jou was, want dat gaat geen pretje worden als ze niet zijn ingelopen .
. Maar ze zakken wel snel in bij mij en zitten nu al stukken beter! Ik heb er eerst een half weekje thuis mee gelopen (echt elke dag een uur
) en toen dus gelijk op mn paard gestapt! En het werkt dus
) alleen beneden aan, dus daar waar het in moet zakken, wat in te smeren. Een klein beetje maar en ook maar 1 keertje, want het is inderdaad niet goed voor je laarzen!