Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ik huur (nogal) veel van de bieb dus een verzameling "eigen" boeken heb ik niet.

is trouwens een tik hier thuis alles verzamelen hebben een boel gewone leesboeken, cd's en een verzameling stripboeken waar je niet goed van wordt.
) 1 westernboek, euhm, en verder weet ik het even niet uit mijn hoofd.GAB schreef:Ps, wel allemaal gelezen????
) en heb ik uit nieuwschierigheid eens mijn paardenboeken geteld... Tot mijn stomme verbazing kwam ik op het getal 59 uit... en daar zit geen enkel boekje van 40 pagina's bij... Verschrikkelijke gedachte dat die kennis zich dus allemaal in een jaar of tien in mijn hoofd heeft gedrongen... }>

Margreet"]
[quote="GAB schreef:Ps, wel allemaal gelezen????
.Margreet schreef:
“Oude doos”
Kampioenenparade, John Tickner
Ik heb ongeveer honderdvijftig paardenboeken waarvan zeker tweederde ergens in een doos op zolder staat. Dat is vreselijk irritant want vaak wil ik iets opzoeken en dan moet ik een krakende zolder op waarvan de vloer niet echt veilig is. Ik hoop binnenkort eens tijd te hebben om mijn boeken uit te zoeken.
.
.