Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Zabbie schreef:Als je een dergelijke leaseconstructie neemt heb je aan het einde van de looptijd je trailer 3-dubbel betaald !!! Lees dus goed de voorwaarden erop na, en bekijk de rentetarieven die je moet betalen bij de aflossing.
Het lijkt vaak interessant, maar dat is het niet altijd....
Ik heb zelf een 2e hands 1.5 paards Wesco trailer die maximaal 1300 kg. mag wegen. Er zijn genoeg degelijke tweedehands trailers te koop, en let daarbij vooral op de bodem. Laat een trailer altijd technisch keuren voordat je hem koopt, kan je en hoop geld besparen.
Succes ermee !!
Mist schreef:Bretanco in Rijsbergen (niet ver van jou dus!) verhuurt trailers, en het staat me bij dat zij ook leasen.......
Zal ik daar ook eens na vragen. felicity schreef:Weten jullie of die ook 2 de hands trailers heeft staan?
felicity schreef:Weten jullie ook adresjes waar je een trailer kunt leasen? Of een goedkoop adresje waar je goede maar niet al te dure trailers kunt kopen?
felicity schreef:Mijn vriend is vrachtwagenschaffeur. Dus dat met rijbewijzen is geen probleem.
Frank schreef:felicity schreef:Weten jullie ook adresjes waar je een trailer kunt leasen? Of een goedkoop adresje waar je goede maar niet al te dure trailers kunt kopen?
Kijk hier eens:
http://www.wk-eerbeek.nl/
Kijk dan onder paardentrailers, WK Blue. Dat is een mooie trailer voor weinig geld.
Ook bieden ze huurkoop aan. Elke maand een vast bedrag en dan issie na die periode van jou. Je zou even moeten informeren wat het extra kost! Valt best mee hoor!felicity schreef:Mijn vriend is vrachtwagenschaffeur. Dus dat met rijbewijzen is geen probleem.
Dat zegt niks! Als je een vrachtwagenrijbewijs hebt, hoef je bijv. nog geen E achter B te hebben!
) overal informeren. 
Zabbie schreef:Laat een trailer altijd technisch keuren voordat je hem koopt, kan je en hoop geld besparen.