Ik heb eerst een paar jaar met 3 paarden in pension gestaan, eerst op een manege waar het supergezellig was, maar de verzorging niet echt denderend was voor zoveel geld. Toen ben ik naar een luxe pensionstal gegaan voor een paar maanden en daarna ben ik verhuisd naar een woonboerderij, met de paarden aan huis. Heb 3 jaar lang paarden getraind en les gegeven en ben nu terug in mijn oude woonplaats. Ik wil 1 paard hier in pension zetten, maar ben het plichtmatige een beetje zat, wil even lekker in de rondte pennyen en mijn paard (een jaar niet gereden) weer op de rit krijgen.
Nou zijn de prijzen voor pension hier natuurlijk niet niks, dus ik ben eens op zoek gegaan.
Nu heb ik een stalletje gevonden waar maar 3 mensen staan, maar het is het tegenovergestelde van luxe. Nou maakt dat op zich niet uit, maar het kost wel 200 euro pm en dan moet ik zelf nog krachtvoer kopen.
Voor 70 euro meer sta ik all in in mijn oude stal, met Agterberg binnenbak, eb/vloed buitenbak, solarium, stapmolen en de hele mikmak. Maar de sfeer was destijds alles behalve leuk...
En nu....nu weet ik even niet meer wat ik zal doen?!?!!?!?!
Wat zouden jullie kiezen, ook gelet op de prijs/kwaliteits verhouding: sfeer of luxe?!?!