paardenspullen op ebay kopen!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Noompiej

paardenspullen op ebay kopen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-05 20:06

Wie heeft er weleens op ebay paardenspullen gekocht?

hoeveel verzendkosten komen daar ongeveer bij?

En hoe snel wordt het bezorgt?

iemand met ervaring hoor het graag!!

shemar

Re: paardenspullen op ebay kopen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 21:24

De verzendkosten zijn verschillend, ligt er aan waar het vandaan moet komen en hoe zwaar het pakje is. Soms rekenen ze nog extra voor verpakkings en behandelkosten.

Eerst vragen wat de verzendkosten zijn voordat je bied, voorkomt je de schrik van je leven soms zijn de kosten erg hoog. Maar het kan ook evengoed nog goedkoper zijn dan dat je iets hier in Nederland zou kopen.

karton

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 21:45

Ik weet het niet, maar ik denk dat je gewoon beter naar de paardenzaak kan gaan. Dan kun je mooi teruggaan als er iets mis mee is. Anders moet je het terugsturen (op je eigen kosten), dan nog eens wachten voordat ze er iets mee doen, áls ze er iets mee doen.. Niet aanvallend bedoeld, gewoon tip hoor Knipoog
Verder kan ik je niet helpen.

zonnetje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 21:55

Net zelf een cap verzonden naar een koper, 5,50 verzendkosten en dan nog een doos erom.
Ik was lui en kocht een tpg-post doos ( op mijn kosten,want ik wist niet dat die dingen zo duur zijn en bij mij is prijsafspraak gemaakt? dan staat die prijs , kan ik niet maken om de koper te verrassen met nog eens extra € 3 er bovenop)
, dus was €3,- voor de doos alleen kwijt....
Nu ben ik niet zo moeilijk, maar zo wordt ik ook niet rijk natuurlijk, ik had hem ook eerst zelf in kunnnen pakken zonder dat het mij 3 euro kostte..

Mijn tip, ga het of zelf halen bij de verkoper of in de winkel.
Nu ben ik ruim een week bezig , eerst wachten op geld, dan is het er, dan naar het postkantoor, wachten en tracktrace (kijken waar het pakkert ondertussen is) en over en weer mailen ('is het geld al binnen? nee, oh, ja, oke, ik ga het verzenden, het is verzonden, heb je al wat binnen? " )

Dan ben je zo 1,5 /2 week verder....

Met de verzendkosten erbij kan het toch duurder zijn dan jij wilt, maar je kan ook een leuke mazzzel hebben. Bekijk het per onderwerp zou ik zeggen, succes!

Noompiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-05 08:32

het probleem is dat wat ik zoek niet in nederland kan vinden dus ik praat over de verenigde staten!
En ik wil het heel graag hebben.. maar ja als die veilig over is en als ze contact opnemen vraag ik het eerst wel allemaal.!

balli

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-05 09:05

ik heb een keertje een rijbroek in duitsland gekocht via ebay... goede afhandeling enzo... alleen het betalen is een probleem... je kan het al niet via het internet doen oid... het moet met zo'n kaartje speciaal voor het buitenland... en bij sommige banken (die van ons dus) komt er ook nog een bepaalt bedrag overheen omdat je geld overmaakt naar het buitenland....

ik was uiteindelijk nog goedkoop uit.... 3 euro voor de broek, 4 euro verzenden (ja duitsland he=D... d8 ik tenminste;)), en nog 8 euro (dacht ik) voor het geld overmaken... is dus nog niet veel voor een heeeel nette kunstlederen broek.... (alleen jammer dat ie me niet pastte;))

Fjordenmaniak

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-05 12:37

balli schreef:
alleen het betalen is een probleem... je kan het al niet via het internet doen oid... het moet met zo'n kaartje speciaal voor het buitenland... en bij sommige banken (die van ons dus) komt er ook nog een bepaalt bedrag overheen omdat je geld overmaakt naar het buitenland....

Ik heb internetbankieren van de Rabobank, en ik heb bij het internet bankieren de optie betalen buitenland bij, daar kun je ook nog kiezen wie de provisie moet betalen, jij of de ander! Maar ik weet niet hoe het bij andere banken zit.

toverpaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-05 12:50

Ik kan ook prima betalingen doen naar duitsland en belgie e.d. Maar amerikaanse verkopers willen meestal alleen via paypal, en dat heb ik niet dan moet je een creditkaart hebben, wil je je daarvoor aanmelden. Vandaar dat ik nog nooit wat in amerika via ebay heb gekocht.