vervoer

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

meikemarieke

vervoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-05 10:39

Volgens mij is dit niet echt zinnig, maar ik wil het wel ff kwijt.... Bloos
Ik heb problemen met het vervoer, normaal brengt de buurman (de eigenaar van Flash) me overal naartoe, elke week naar les, en ook naar mn wedstrijden, helemaal geweldig!! Haha!
Maar als hij een keer niet kan, dan moet mn vader me dus brengen, maar dan wordt ie altijd chagrijnig, dat hij me alwéééér moet brengen.
Nou heb ik 28 mei een wedstrijd in Didam en 11 Juni eentje in Laren, en dan moet mn vader me dus brengen, vindt ie niet leuk...... Ik vind dat hij dat best wel eens kan doen, want verder hoeft ie niks te doen voor mijn hobby.....
Ik vind het zo rot dat ik nog geen 18 ben, ik ben dus altijd afhankelijk van iemand die me moet brengen......
Hebben jullie hier ook last van? Hoe lossen jullie zoiets op.....

JenRocky

Re: vervoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 10:55

Nou ik heb er (gelukkig) geen last van. Mijn ouders vinden het leuk om me te brengen. Wel vervelend voor jou. Is er niet iemand in de buurt met wie je mee kan rijden?
Verder kan je misschien is een bosje bloemen kopen voor je vader, werkt altijd. Misschien doet ie dan wat aardiger Knipoog

meikemarieke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-05 09:39

Nou, ik denk niet dat het helpt, maar ik zal het proberen!!
Ik heb al rondgevraagd of ik met iemand mee kan rijden, maar ja, niemand heeft een 2paards trailer.
ja, misschien kan mijn boer me wel rijden..... als hij dat wel wil (waarschijnlijk niet)

Eusebio

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-05 10:21

Eventueel een paardentaxi een optie? Pling

meikemarieke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-05 16:13

Citaat:
Eventueel een paardentaxi een optie?

Dat zou kunnen, maar is niet echt nodig.
Meestal heb ik uiteindelijk wel vervoer, maar het is altijd zo'n gedoe als mn buurman een keer niet kan........ (gezeur met wie moet/kan rijden, met welke auto dat kan) Als ik 18 ben ga ik wel met de trekker met de trailer erachter...........

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-05 16:33

Als je 16 bent kan je al je trekker-bewijs halen Lachen Dan kan je al 2 jaar eerder voor jezelf op stap.

Brasko

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-05 19:00

koop wat leuks voor je vader als hij je heeft weggebracht en zeg dat je het echt heeeeeeeel lief vindt dat hij je heeft weggebracht. slijmen werkt altijd... maar je moet het wel goed doen