coolinggel, werkt wel of niet??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

coolinggel, werkt wel of niet??

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 09:41

Ik vraag mezelf al tijden af of coolinggel nu eigenlijk wel werkt of niet.

Ik gebruik het zelf als er op concour hard gewerkt is en ik niet meteen naar huis ga en ook niet de kans zie om de benen dan af te spuiten, om dit een dun laagje op het been te smeren.

Nu zegt de een dat het wel werkt en de ander weer niet.

Vraag mezelf ook weleens af of de gel niet te koud is om zo op de benen te smeren na arbeid. De keren dat ik het doe in het jaar zijn op 1 hand te tellen.

Princess

Re: coolinggel, werkt wel of niet??

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 10:00

ik kan je vertellen dat het wel werkt!ik weet niet of je muscle cooler van cavalor kent maar dat heb ik eens bij me zelf geprobeert, ik was gevallen en de spierpijn begon al behoorlijk snel op te spelen, ik heb me er mee ingesmeerd en de volgende ochtend had ik nergens last meer van!
Je heb verschillende soorten coolingel, ze werken allemaal wel maar de een minder als de ander, en zeker weet je t nooit, maar 10 min afspuiten werkt altijd beter als coolinggel is mijn mening!Maar als het even niet kan vind ik het een goede oplossing!
Ik heb een paard met een peesblessure gehad en deed hier vaak cole linement op, dat dringt echt door tot in de pezen!

Kaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 10:04

Cole linement... Dat is echt geweldig spul Knipoog !!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 10:06

muscle cooler van cavalor, die gebruik ik Tong uitsteken
Ik gebruik het alleen bij gebrek aan water.

Koud wordt het iig me voel het aan me handjes en aan me oogjes als ik daar een beetje dichtbij kom met mijn vingers.

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 10:08

Ik gebruik het voor mijn paard en mezelf. Heb altijd standaard een pot in mijn voetbaltas zitten. Nu ook weer, blessure, spul erop voor het slapen en is al stukken minder. Vind het geweldig spul! Ik gebruik het bij mijn paard zelden trouwens, ik gebruik water.