vraag over een zadel

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Emaartje

vraag over een zadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-05 23:41

hallo,ik heb een kieffer lech profi dressuurzadel, nou hoorde ik dat die goed paste,(zei de instructice)op het paard wat ik nou op proef heb,maar nou hoorde ik vanavond dus dat die een gevoelige rug had,doormiddel als je er op drukt,en dat het zadel dan aan de achterkant wat smal terugloopt zeg maar en dan eventueel zou drukken kan dat!!is zoiets te veranderen om breder te maken het zadel aan de achter kant hoe heet dat trouwens dat die van achteren smal terugloopt heet dat de kamer of is dat de boommaat/ik weet het niet precies,is het dan beter dat ik nu met en ander zadel rij of zal een schapenvacht ook schelen!!,wil zowiezo de zadelmaker laten kijken over hoe of wat...graag reacties

TequilaRos

Re: vraag over een zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 10:31

Ik zou de zadelmaker er naar laten kijken. Die kan je precies vertellen of het past of niet. Diegene ziet zoveel paarden hij of zij komt vast met een oplossing voor jouw probleem.

harnessmaker

Re: vraag over een zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 19:53

Laat er een zadelmaker met ruime ervaring naar kijken. Die kan je exact vertellen hoe en wat! Waar je het over heb is de kamer en die is bij ieder zadel aan te passen al is het bij het ene zadel makkelijker dan het andere...