Harrys horse wedstijdjas Superior goede kwaliteit?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

__Nathalie__

Harrys horse wedstijdjas Superior goede kwaliteit?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-05 19:57

Aangezien mijn paardje bijna zover is om te gaan starten ben ik aan het rond kijken voor nieuwe wedstrijd kleren.
Ik vind het jasje van hh errug mooi Haha! maar nou vraag ik me af of de kwaliteit ook goed is? iemand ervaring met dit jasje?

Harrys horse wedstijdjas Superior (HH2620245)

Getailleerd wedstrijdjasje met een bijzonder goede pasvorm, elastisch en zorgt dus voor een zeer hoog draagcomfort.
Samengesteld uit 64% polyester, 31% viscose en 5% elasthane.
Voorzien van luxe dubbele rijsplit, velours op de kraag, zilveren randjes rond de kraag en zakken.
Behandeld met repellan: hierdoor vuilafstotend, deze behandeling blijft ook intact na het wassen. Machine wasbaar op 30°.
Inclusief zeer zware kwaliteit hoes.

Kleuren: zwart
Maten: 36, 38, 40, 42, 44, 46

Afbeelding

MirandaB

Re: Harrys horse wedstijdjas Superior goede kwaliteit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 20:08

Ik heb de gewone HH en die functioneert prima !
Vind dat de jasje er op de pop knapper getaileerd uitzien dan dat ze werkelijk zijn.. maar dat is bij de gewone..
Kwestie van passen..

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-05 20:12

ja de pasvorm zie ik in de winkel wel, maar vraag me af of de kwaliteit goed is Haha!

Salinero85

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 21:56

Nou ik weet het niet zeker maar gezien de prijzen van HH en gezien het gemak hoe je aan HH kan komen als dealer lijkt het me geen topkwaliteit (kwalitatieve merken willen kwalitatieve winkels met minimumeisen en HH stelt geen eisen), maar dat merk je snel genoeg als je het past, je merkt het meteen aan de stof en de kwaliteit merk je ook aan de pasvorm!

Sjel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 00:23

Dit Jasje hebben ze ook van Pikeur. Lachen
Over de kwaliteit van deze HH weet ik niets, ik heb er zelf een van Pikeur, die is wel echt super. Voor mij niets anders meer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 07:47

Ik denk dat het wel kwaliteit naar prijs is.
135 euro daarvan vind ik dat je ook niet een jasje kan kopen dat onverslijtbaar is.

Maar aan de andere kant, ik heb een duur jasje, draag het al 5 jaar en der zit nog geen slijtageplekje op. Maar ik wil eigenlijk een nieuwe.

Ik denk dat je er een leuk jasje aan hebt voor niet al te veel geld.
Ze zien er iig mooi uit en voelen niet gek aan.

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 08:24

Ik vind deze echt helemaal geweldig! Alleen ik baal er flink van dat ze hem niet in het blauw hebben.... Ik moet namelijk een blauw jasje volgens de clubvoorschriften, en harry's horse heeft geen enkel blauw jasje in het assortiment.. Pas begin Juni komt er eentje uit, een simpel jasje. Scheve mond

Vind deze dus echt geweldig en vind de kwaliteit ook niet bar slecht ofzo. Idd kan je niet topkwaliteit verwachten voor zo'n prijs, maar ik vond hem wel goed aanvoelen.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 08:39

Ik heb deze ook...heb hem gewonnen Haha!
Nog niet gedragen op wedstrijd, maar hij zat heel lekker met passen.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-05 09:07

ik dacht dat die van de foto blauw was. Dan heb ik er niks aan want ik moet ook blauw hebben. Vind zwart niet staan bij een bruin zadel en hoofdstel Haha!

Enne over de prijs. Ik vind 135 euro aardig wat geld voor een jasje!! Is 300 gulden!! voor een jasje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 09:10

haha muts dat je bent Tong uitsteken der staat hartstikke groot in je eigen eerste post

KLEUR: ZWART Haha! lol

Als je het jasje vergelijkt met een Pikeur van 235 euro of een Kentucky van 305 vind ik het jasje dus echt niet zo duur.

Jammer dat je niet in brabant woont, hier zit een bedrijf die topjasjes maakt voor weinig. Je kan alles zelf kiezen, kleur, materiaal, pasvorm etc.

Zilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 09:16

Tsja kijk 135 euro vind ik veel geld voor een HH jasje. Als je er 2 tientjes bij legt kun je een Pikeur Diana kopen (van wasbare stof) dan zou ik voor de Pikeur kiezen.
Of wil je per se met zilveren randjes. Ik zag trouwens ook soortgelijke jasjes van het merk Phiff

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 09:23

Die gewone had ik ook, en dat was echt pasvorm loos als maar kan. Ik zou toch veel liever weer voor mn huidige pikeur jasje gaan. Kwaliteit van het stik/naaiwerk is veel complexer en hoger en de pasvorm is veel en veel beter.

Zilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 09:25

Ja inderdaad, dat andere jasje van HH lijkt ook heeeeel mooi op de site, het lijkt getailleerd enzo, maar in de winkel is het 10 x niets, de jasjes zijn gewoon netjes met spelden om de pop heen gemaakt voor de foto en ik vrees dat die Superior ook zoiets is, maar dan nét iets beter.
Ik zou voor de Pikeur gaan hoor, die heb je ook in het blauw Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 09:28

Mm degene die ik tot nu toe op wedstrijd gezien heb waren wel erg mooi getailleerd.

Ik rijd nog ff in me onverslijtbare jasje verder Haha! en laat er na de zomer een op maat maken.

kjoedie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 12:08

Voor ongeveer datzelfde bedrag koop je een "wasbare" pikeur rijjas (160 bij divoza, 140 bij Ooteman). Dit model is hetzelfde als de pikeur diane, alleen van stof die makkelijk te wassen is. Deze jas kan je ook vinden op de divoza site en is er ook in het blauw. Ik vind blauw op zich wel mooier als je zadel enzo bruin is.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-05 12:29

ja maar ik vond die zilvere randjes zo mooi Haha! maarja dan gaat de zoek toch maar naar iets anders. ben in elk geval niet van plan een jasje van 300 euro te kopen Haha! heb de pikeur van mn broer te koop, helaas pas ik die niet anders had ik die gehouden, was nieuw ook 250 maarja ens even zien wat dat nog op brengt Haha!

Zilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 12:40

Als je het jasje echt zo mooi vind dan moet je maar gewoon naar de ruiterpsortzaak gaan en het jasje passen, maybe valt het allemaal wel mee in het echt

ikkemetwikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 12:47

Fellor schreef:
Die gewone had ik ook, en dat was echt pasvorm loos als maar kan. Ik zou toch veel liever weer voor mn huidige pikeur jasje gaan. Kwaliteit van het stik/naaiwerk is veel complexer en hoger en de pasvorm is veel en veel beter.

de "standaard" jasjes,waar jij het over hebt,zijn ook vernieuwd,met mooiere taille!

kjoedie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 13:34

Een zilver randje heb je er zo aan gezet. Je koopt op de markt of in een fourniturenzaak 1 meter zilverkoord. Vervolgens zet je dat met doorzichtig garen met een klein steekje met de hand aan je jasje vast. Je kan dan ieder jasje kiezen wat je leuk vind en dan zelf opleuken Pling

felicity

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 13:55

Ik heb ook een jasje van HH. Zo'n simpele. Heb dat ding nu 2jaar en ziet er nog steeds goed uit. Die van mij is ook mooi gatailleerd. Ben er erg blij ee. Helaas moet ik binnenkort ook weer een nieuwe hebben. Ben er bijna uitgegroeid. Denk dat het dan weer een HH word. Die zijn niet zo duur. En zitten mij mooi. Als ik vaker ga starten dan zou ik misschien wel een beter merk willen hebben. Maar zover ben ik toch nog niet.