Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
want neem aan dat die wondjes dus aan de voorbenen zitten door de achterbenen. draver1 schreef:Ik had een vraagje over beenbeschermers,de voorbenen van m,n paard zijn nl niet vlug genoeg weg voordat de achterbenen eraan komen dus ze schopt met haar achterbenen haar voorbenen weg zeg maar.Het gevolg daarvan is dat ze nu vlak boven de kroonrand van haar achterbenen wondjes en korstjes heeft.Ik zat te denken om haar springschoenen aan te doen (aan haar achterbenen) zodat het beschermt is maar vroeg me toch af of er misschien meer mensen zijn die dit probleem hebben met hun paard/pony en mij kunnen adviseren met beenbeschermers.Bedankt alvast!

Het paard van de ts heeft wondjes aan de voorkant van z'n achterbenen 

chantal_cs schreef:Ik zou springschoenen gaan gebruiken.
En dan springschoenen van Neopreen, welke mij tot nu toe het beste bevallen zijn de Neoprene springschoenen van Eskadron met een nepleren buitenlaag.
Die nepleren buienlaag zorgt er namelijk voor dat de springschoen veel sterker is dan als je ook een neoprene buitenkant hebt!