manege reigershof

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

felicity

manege reigershof

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-05 18:53

Kent iemand die manege?
Ik ga er van het weekend kijken. Om mijn paard daar te stallen. Het blijkt er heel groot te zijn maar is dan de sfeer nog wel gezellig?
Ben erg benieuwd of iemand mij meer kan vertellen.

SuzyE

Re: manege reigershof

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 20:08

ik ken reigershof wel, heel mooi daar en ik vind het in vergelijking met andere pensionstallen vrij goedkoop als je kijkt wat je ervoor terugkrijgt.
De bak vind ik echt heel mooi en groot, maar dat is ook wel nodig met zoveel stallen. Zus van mn beste vriendin had daar dr paardje staan, toen ging ik weleens mee.
Als ik aan het springen toe ben met mn knollie, dan ga ik daar eens oefenspringen op woensdag, lijkt me wel wat. Heb je de website al bekeken? Die is wel mooi..

Kijk je ogen uit dit weekend zou ik zeggen, vang je gelijk wat van de sfeer op daar, kan je zien of ie je aanstaat.
Ik heb iig liever een wat kleinere stalling, vind ik wat rustiger Knipoog Doe de groeten aan Sam en Luc hehe Tong uitsteken

figora

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 20:36

Ik rij er vaak wedstrijden, vind er wel een gezellige sfeer hangen. Wat me wel irritant lijkt als pensionklant is de hoeveelheid winterwedstrijden die er gehouden worden.

felicity

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-05 08:42

Ik zit ook heel erg te twijfelen.Ik vind het eigenlijk ook veelste groot. Maar ik betaal u hetzelfde per maand zonder al die luxe. Ook een reden. Maar ook een reden is dat ik van de winter ook wil gaan starten. EN ik geen trailer en een auto heb die hem kan trekken. Dan leek het mij wel handig. Als er wedstrijden gehouden worden dast ik dan daar aan mee kan doen. En dan afentoe toch iets zien te regelen dat ik buitenaf kan.

Mexxuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 09:09

figora schreef:
Ik rij er vaak wedstrijden, vind er wel een gezellige sfeer hangen. Wat me wel irritant lijkt als pensionklant is de hoeveelheid winterwedstrijden die er gehouden worden.

Ik sta op manege Reigershof, en ik vind het daar super super super super super super super!!!!!
Ik sta er sinds oktober en ik heb het er reuze naar mijn zin.
Je hebt alles, megabak, solarium, weidegang, supermooie stallen, fijne vloerbedekking voor stal, dagelijks uitmesten!
Op zich is het best prijzig, ik sta er best goedkoop, maar dat komt omdat ik met een haflinger rij, die weinig eet!
Ik zou gewoon gaan kijken, ga anders met mij mee??
Enne die wedstrijden vallen mee hoor, 1 x in de maand op vrijdag avond, in de zomermaanden.
En heel soms 1 tussendoor! Daar zou ik me niet druk over maken!

figora

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-05 07:45

Ik rij toch in de winter heel veel weekend wedstrijden op Reijgershof hoor, maar das voor jou dat juist een voordeel, kun je meerijden!

KellyenXena

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-05 10:27

Ik heb hier een aantal jaar terug een zomerlang een aantal paarden voor iemand gereden..Vind het een heel fijne stal, inderdaad een zeer fijne bak,waar je heerlijk in kunt racen Haha!
Paarden worden idd keurig verzorgd,staan goed in de stalbedekking.Over het algemeen vriendelijke mensen..(rotte appels heb je overal Knipoog )
Voor iemand die graag met de sport bezig is, is het een ideale stal.