met of zonder ijzers en met of zonder stiften?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

__Nathalie__

met of zonder ijzers en met of zonder stiften?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-05 17:45

Binne kort ga ik weer een startkaart aan vragen en moet breit er aan geloven Haha! maar nu zit ik dus met het volgende

Hij staat momenteel nog zonder ijzers omdat hij ze niet nodig heeft. Zijn hoeven groeien en slijten mooi in evenwicht en hij hoeft maar 2 keer per jaar naar de smid. Mooi goedkoop dus Clown

maargoed mijn vorge pony heeft vanaf het begin op ijzers gestaan en draaide ik dus stiften in met wedstrijden voor en achter.

Kan ik op gras zonder ijzer rijden? of is dat te glad?

Want als hij wel op ijzers moet heb ik dus nog een probleem hij kan 1 achter been niet optillen. Hier zijn wel al een tijd mee aan het trainen. Lukt nu een jaar later wel een beetje beter maar nog niet goed genoeg om er een ijzer onder te kunnen zetten en kan dus ook geen stiften in draaien.

zou hij dan eventueel ook alleen voor op ijzers kunnen met stiften?

wie weet er een goede oplossing Haha! 1 achter been kan zoiezo geen ijzer mer stiften onder namelijk

Princess

Re: met of zonder ijzers en met of zonder stiften?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 18:00

hoezo kan die ze achterbeen niet optillen?hij gaat toch ook naar de smid?
maar dan zou ik sowieso iig voor ijzers met schroefgaten doen, want anders kan t behoorlijk glad zijn!

__Nathalie__

Re: met of zonder ijzers en met of zonder stiften?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-05 18:10

ja dat is een lang verhaal. Hij kan in elk geval niet zijn linker achter been optillen omdat hij zijn gewicht niet op zijn andere been wil zetten. dat been word door de smid alleen langs de randen een beetje geveilt meer niet. hij tilt hem wel op maar zodra je hem vast pakt zet hij zn volle gewicht er op. Gaat wel steeds ietsje beter maar nie zogoed dat je hem even vast kan blijven houden. links achter kan hij dus zoiezo geen ijzer onder