Leuke route van Vaassen naar het Federatie Centrum Uddel?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

allegro

Leuke route van Vaassen naar het Federatie Centrum Uddel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-05 16:48

Hi,
Met pinksteren ga ik met een vriendin een mini-trektocht maken. We beginnen zaterdag en eindigen maandag. Nu gaan we maandag van Vaassen (manege de Cannenburgh) naar het federatiecentrum (waar de trailer staat). Op de kaart staan heel veel gebieden daar rondom waar je niet komen mag. Is iemand hier misschien bekend in de omgeving? Zo ja wil je mij dan tips geven voor de route. Alvast onwijs bedankt!

allegro

Re: Leuke route van Vaassen naar het Federatie Centrum Uddel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-05 17:22

Niemand??

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 17:25

Ik zal de kaart eens voor je bestuderen.
Kwamen jullie nog naar Haarle? Zou handig zijn hiervoor Haha!
Laatst bijgewerkt door ikke op 03-05-05 17:43, in het totaal 1 keer bewerkt

cavaletti

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 17:35

allegro schreef:
Hi,
Met pinksteren ga ik met een vriendin een mini-trektocht maken. We beginnen zaterdag en eindigen maandag. Nu gaan we maandag van Vaassen (manege de Cannenburgh) naar het federatiecentrum (waar de trailer staat). Op de kaart staan heel veel gebieden daar rondom waar je niet komen mag. Is iemand hier misschien bekend in de omgeving? Zo ja wil je mij dan tips geven voor de route. Alvast onwijs bedankt!

hoi, als je de map van de veluwetrail koopt, dan kun je echt helemaal een supergave route rijden vanaf de cannanburgh naar ermelo het federatiecentrum, ik rij ook al jaren de veluwetrail en heb die route ook gereden, ook staan daar adresjes aan de route waar je kunt overnachten met je paard, volgens mij als je met google op veluwetrail zoekt kom je vanzelf adresje tegen waar je de mao kunt kopen, is echt de moeite waard

Allegra

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-05 07:46

Heeeeej, naamgenoot! Na ja, de mannelijke versie dan Haha!
(ik dacht al, na-aper!!! Maar toen zag ik dat je eerder geregistreerd bent als ik Tong uitsteken)

allegro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-05 19:16

ikke schreef:
Ik zal de kaart eens voor je bestuderen.
Kwamen jullie nog naar Haarle? Zou handig zijn hiervoor Haha!

Naar Haarle?? Ik mis geloof ik iets??

allegro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-05 19:16

Allegra schreef:
Heeeeej, naamgenoot! Na ja, de mannelijke versie dan Haha!
(ik dacht al, na-aper!!! Maar toen zag ik dat je eerder geregistreerd bent als ik Tong uitsteken)

Hee wat grappig, Allegro zo heet mijn haf! Hoe kom jij aan je naam??

allegro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-05 19:19

Citaat:
hoi, als je de map van de veluwetrail koopt, dan kun je echt helemaal een supergave route rijden vanaf de cannanburgh naar ermelo het federatiecentrum, ik rij ook al jaren de veluwetrail en heb die route ook gereden, ook staan daar adresjes aan de route waar je kunt overnachten met je paard, volgens mij als je met google op veluwetrail zoekt kom je vanzelf adresje tegen waar je de mao kunt kopen, is echt de moeite waard

Ik heb de map en de kaartjes maar kom er niet echt uit... dat stuk dan tenminste. Ons plan is om te beginnen bij het Fed.centrum dan bovenlangs naar Elspeet (om te overnachten) dan naar de Cannenburgh (om te overnachten) en dan de dag erna de trailer weer ophalen bij het fed.centrum. Maar juist dat laatste stuk lijkt een probleem, staat ook niet op die kaartjes. Dus als je tips hebt dan graag!!