Welke zomerdeken bevalt jullie goed?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Dimpie

Welke zomerdeken bevalt jullie goed?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-05 12:44

Ik zoek dus een zomerdeken. Eentje met een goede pasvorm, scheurvast en in een lichte kleur (i.v.m. de zon).
Welke hebben jullie en hoe bevalt die?

Cassidy

Re: Welke zomerdeken bevalt jullie goed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 12:47

Ik heb een Big D sheet, en de pasvorm is geweldig voor mijn Quarter. Amerikaans sluitingssysteem, lekker dun. Ze heeft hem alleen in de overgangsperiode op, op het weiland staat ze zonder. Ik heb er twee: Kleuren zijn bordeaux en groen.

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 12:50

Ik heb een Rambo. Een lichtgroene. De deken is al best oud, maar nog helemaal perfect. Hele mooie pasvorm.

Zusje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 12:53

Harry Horse ben ik heel tevreden over, alleen zijn deze van katoen dus niet scheurvast, maar de prijs is er ook naar!!

KozieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 13:28

Mijn zomerdeken is van Harry's Horse. Ik vind ze wel fijn. Pasvorm is goed en met loopsplitten. Door de katoen niet te warm.

Over de slijtvastheid kan ik niets zeggen. Ik heb het geluk een paard te hebben die dat niet uittest Lachen

De prijs is ook echt een voordeel...

Chatelaine

Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 13:36

Ik heb een babyblauwe pagony ligt niet erg goed meer omdat de voorkant bij mijn pony te small is nog een oude van divoza in geel multicolor wel een fijne deken Lachen.

En een HH donker met lichtblauw super fijne deken ligt mooi en blijft mooi Lachen!.Verder is het geen speelpaard of sloopster ..En er komt nog een anky zomerdeken bij,omdat de andere dekens van haar goed bevallen,alleen nog even kijken of ze hem nog ergens te koop hebben Knipoog

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 13:42

Ik heb nog geen zomerdeken, het word nu toch warmer en m'n paard moet geen mietje worden. Als het regent doe ik haar gewoon een ongevoerde regendeken op. Zat er nog wel over na te denken om er eentje van HH te kopen.

Dimpie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-05 13:50

Ik doe het ook niet omdat ik bang ben dat ze het koud krijgt, maar omdat ze niet goed tegen de uv-straling kan. Erg vervelend dus, fijne bijkomstigheid van een zomerdeken vind ik wel dat vliegen minder kunnen prikken!

Coby10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 13:55

Ik heb een Eskadron zomerdeken. Hij si wel donkerblauw een heeft een hele lichte voering. Ik ben er erg tevreden over. ik heb hem nu al een paar jaar, maar hij is nog als nieuw. Mijn paard staat trouwens wel binnen, dus ik weet niet hoe waterdicht hij is.