Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Barbara17 schreef:Hoi,
Ik heb dus een beetje een dilemma, mijn vorige bijrijdster is er nu een week mee gestopt en vlak daarna heb ik eigenlijk gelijk een advertentie op speurders gezet voor een nieuwe bijrijdster. Heb ik een week geen reactie op gehad en had ondertussen wel zoiets ga lekker helemaal zelf met r aan de slag, en het gaat gewoon lekker. ik heb nu ook les met haar, en red het prima qua tijd en geld. Dus dat is het probleem niet. Het lijkt me voor Amke alleen leuk als er ook eens iemand anders op rijd.. Maar nu kreeg ik dus gister een mailtje van een 22 jarig meisje dat een bijrijdpony/paard zoekt omdat haar paardje is overleden aan koliek, en ja.... dan twijfel ik enorm, zouden jullie haar uitnodigen om te komen kijken?
Groetjes Barbara

en iemand van 15jaar. Ze had veel ervaring met moeilijke paarden(ja dat kan een pennymeisje ook zeggen) toen heb ik haar toch een kans gegeven. Ben ik wel blij mee, de pony steigerde en bokte alleen maar, was lui en niet vooruit te krijgen. Na een paar maandjes had ze haar weer zoals ze hoort te lopen
is trouwens Ulyssa op bokt.
En ik vind het gewoon ideaal, ik heb wel elke dag gewoon tijd, maar het is ook wel fijn om eens een dagje niet te hoeven gaan of maar heel even. En zeker tijdens ziekte of vakantie is het handig.