Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
yarka schreef:Het beste kun je dat even vragen aan je DA.
Ik zou voor een hele spuit gaan.
Mijn merrie is 1,53m (de laatste keer dat ik haar gemeten heb) en formaat grai/cob (kan beide kanten nog op) en ik ontworm haar voor 500kg.
Let wel, wat teveel is nooi erg. Onderdoseren is veel erger.
Hij woog toen 490 kg. Hij is 1.54 hoog, en type grai.
) een shetlander voor 500 kg had gegeven, en die leeft nog steeds.. 
nou ja, aan die 3e werkzame stof in wormenkuren

)Citaat:Fayette krijgt ook altijd een volle spuit voor 600 kilo terwijl ze dat ook echt niet weegt. De VA schatte haar laatst op zo'n 500 kilo dus wat dat betreft zit ik altijd goed. Fayette is ook een Grai van 1.54 meter hoog.

het is een echte Grai. maar een volle spuit moet voldoende zijn denk ik zo. lowara schreef:hou er rekening mee dat Fayette een dunne tinker is hehet is een echte Grai. maar een volle spuit moet voldoende zijn denk ik zo.
En Chubby is (voor zover ik mij ook kan herinneren) toch ook een Grai? Alleen dan eentje die wat aan de maat is

Maya schreef:Een berekening waarmee je het gewicht kan uitrekenen:
Gewicht (kg) = ( Borstomvang (cm) * Borstomvang * Lengte ) / 11.900
Hee, die ga ik vanavond eens uitproberen bij Herc maar je vermenigvuldigt dus de borstomvang met de borstomvang en dat nog een keer met de lengte en het totaal gedeeld door 11.900?
) Maya schreef:Het is elfduizendnegenhonderd. En dat extra haakje wat jij geplaatst heb, is niet nodig. Gewoon drie drie met elkaar, en dat delen door 11900
Maya schreef:Gefeliciteerd!
Applausje voor mezelf!