waar hooi te koop in de buurt van bleiswijk

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

lightmorebh

waar hooi te koop in de buurt van bleiswijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-05 21:04

ik sta sinds gister op een nieuwe stal en. bestel zelf mijn hooi en haksel.nou heb ik een baaltje hooi gehaald bijn ari noordhoek in bleiswijk en daar zijn de balen 8 euro per baaltje(klein). nou vindt ik dat best wel aan de prijs.nou zoek ik een goedkoper adres waar ze ook wel goed hooi hebben.en het ook gebracht kan worden, in bleiswijk. En als het mooi zou zijn ook haksel wie weet wat. want hier loop ik op leeg. hoop snel wat te horen. groetjes

Marsu

Re: waar hooi te koop in de buurt van bleiswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-05 22:11

Aan de secundaire weg langs de A13 waar ook prinsenstad aan ligt, staat bij een boerderij altijd een bord hooi te koop. Dat is dus tussen Rotterdam Overschie en Delft. Als je vanaf de N208 (laatste stukje Doenkade) bij de stoplichten rechts gaat om secundair uit te komen, langs die snackkar en dan verder rijden dan kom je het vanzelf tegen.
Ik heb geen idee wat het kost, en of het goede kwaliteit is, maar je kan natuurlijk altijd eens gaan vragen. 8 euro voor een baal is inderdaad wel heel duur.

pantarhei

Re: waar hooi te koop in de buurt van bleiswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 15:22

De eigenaar van het paard waar ik op rijd verkoopt ook hooi,hij brengt in principe niet. Kan eens vragen wat het moet gaan kosten. Ik denk dat je wel zelf moet komen halen. Is in Stompwijk tussen Zoetermeer en Leiden