Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

miesie schreef:Heb je niet een oud kopstuk liggen? Als ie met dat blijft hangen ligt het er zo af of het breekt!
Ik had mijn shet ook met een kopstuk met daaraan vliegennet staan, hij bleef niet elke dag zitten, maar beter dat dan een opgehangen paard
. Ilse schreef:Normaal gesproken staat Racer gewoon 'kaal' in zijn stal, dus zonder halster.
Helaas wordt hij op dit moment helemaal gek van de vliegen bij zijn ogen, en wil dan ook mijn vliegennetje weer gaan gebruiken.
Deze kan ik echter alleen gebruiken met halster (of hoofdstel). Dat zou dus betekenen dat hij dag en nacht zijn halster om houd.
Wat is jullie ervaring met het omhouden van het halster in de stal? (blijven haken?)
Langtand schreef:Naja als je een strak halster koopt en alles goed vastmaakt ern ervoor zorgt dat hij/ zij nergens achter kan blijven hangen .. moet dat toch kunnen ...
Mischa schreef:Zelf zie ik het nut van een halster om in de stal eigenlijk niet echt...
In het weiland, oke, als je een pony/paard heb die zich niet gauw laat vangen ofzo...maar in de stal? Snap echt niet waar dat goed voor is.
Als je er een vliegnetje op wil zetten ofzo, dan heb het nog nut vind ik.
Liefs, Mischa