paarden op het strand (kijkduin), wanneer?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ireen_

paarden op het strand (kijkduin), wanneer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-05 15:32

weet iemand wanneer je precies met je paard op het strand van kijkduin mag?

op internet vond ik; tot 15 mei de hele dag, na 15 mei alleen na 19.00. (scheveningen in ieder geval, volgensmij geld dat dan ook voor kijkduin)

volgens stalgenootjes mag je tot 1 mei de hele dag, na 1 mei alleen vanaf 21.00

wie weet wat de precieze tijden zijn??

_Michelle_

Re: paarden op het strand (kijkduin), wanneer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-05 15:41

Als je op deze site http://www.dynamic.holland.com/wsnsa.dl ... &objsrt=25 kijkduin invoert komt er dus uit dat je tot 15 mei de hele dag op het strand mag, en daarna dus na 7 uur s avonds. In noordwijk mag je wel het hele jaar door op het strand, alleen dan niet voor de boulevard (schrijf je dat zo?).

brechje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-05 16:35

In Noordwijk mag je niet het hele jaar op het strand! Je mag alleen op het paardenstrand en dat is helemaal in het noorden en maar een klein stukje (het gedeelte waar je niet meer mag komen is veel uitgestrekter dan alleen de boulevard, let daar dus wel goed op!! Als je bij manege Meeuwenoord het paardenpad pakt, kom je vaak wel op het goede strandje (naaktstrand moet je hebben *wink*, maar je kan daar wel goed verdwalen in de duinen)...met de duinen erbij is het trouwens wel gaaf rijden! Ik reed daar altijd toen mijn paarden nog in Noordwijk stonden, tis vanaf Katwijk (sta wel tegen de duinen aan) gewoon veels te ver. Is hier trouwens in katwijk en noordwijk al over met op strandrijden, dus na 19h pas.

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-05 18:00

Ik dacht ook dat het ergens in mei was.. Beetje jammer.. Want ik zit zo op strand in Kijkduin.. Maar savonds is het wel lekkerder dan om te rijden als het warm is.. Ja