Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
BlekkiieGirl schreef:
- wat is de prijs van chaps?
- wat zijn de verschillen met laarzen?
- zijn en voor en nadelen van als je naar paardrijlaarzen kijkt?
- kunnen gympen goed met chaps?
Daarbij vind ik chaps aandoen en vooruit uitdoen een stuk makkelijker dan van die benauwde rubberen laarzen 

Mischa schreef:Trouwens, nu we het over chaps hebben heb ik eigenlijk wel een kort vraagjes daarover en om daar nu een heel nieuw topic over te openen
Vinden jullie dat je ook met chaps engels kunt rijden? Ik vind het namelijk zelf het mooiste staan bij westernstyle zeg maar, maar ik denk dat er ook wel soorten voor engels rijden zijn.
Liefs, Mischa
je moet er lekker mee kunnen rijden.
Mischa schreef:Trouwens, nu we het over chaps hebben heb ik eigenlijk wel een kort vraagjes daarover en om daar nu een heel nieuw topic over te openen
Vinden jullie dat je ook met chaps engels kunt rijden? Ik vind het namelijk zelf het mooiste staan bij westernstyle zeg maar, maar ik denk dat er ook wel soorten voor engels rijden zijn.
Liefs, Mischa
shadow0 schreef:Met beenkappen (stijve chaps zeg maar) mag je volgens mij zelfs officieel starten inmiddels. Of anders zijn ze bezig met het veranderen. (En terecht, je kunt het verschil echt nauwelijks zien)