Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) echt niet voor op willen zeggen, heb al zoveel meegemaakt met haar, en ze is niet een "ding" waarmee ik mijn hobby kan uitoefenen, ze is gewoon mijn beste vriendinnetje om het zo maar te noemen, sommige vertellen hun geheimen aan schoolvriendinnen, ik aan iris 

eponaschatje schreef:tis maar net waar je voor gaat... ik zou er zelf niet zo'n problemen mee hebben, je kunt niet alles houden....
? Tuurlijk kan je het paard wel houden als je dat echt wilt je hoeft het paard toch niet in te ruilen (zoals ik het zie) daar kies je voor en het lijkt mij geen keuze waar je gelukkig van wordt.
? Dacht het niet..
Jooske schreef:In de worst
zielig persoon
Ilkkah schreef:Jooske schreef:In de worst
Zooo jij bent volwassen!
volwassen reactie!!
moeilijk he, reagerenzielig persoon
Ben echt wel gek met mijn beesten, maar als er goed geld voor wordt geboden gaan ze wel weg. Dan ga ik weer lekker met een jong dier aan de gang, vind ik ook superleuk!
Heb anderhalf jaar terug een nieuw paard gekocht met het idee dat ik rustig zou kijken welk paard me beter zou liggen en meer aanleg voor de springsport had. Uiteindelijk heb ik toen na een half jaar mijn oude paard verkocht(maar dat had ook de nieuwe kunnen wezen als die tegen was gevallen). Heb ik ook totaal geen moeite mee gehad
Dan had ik er nu minstens 8 gehad
Dat lukt toch echt niet van mijn stufi en zaterdagbaantje
verootjoo schreef:Ik doe het nooit, maar snap wel waarom anderen het doen.
Stel, je wilt bv wedstrijden rijden. Maar het (oudere) paard wat je hebt kan het niet aan, vind het niet leuk, what ever. Dan wordt het voor beide niet leuk, want jij wil trainen, en wedstrijden rijden, en zo hoog mogelijk komen, maar het paard wil het niet, en zal nooit verder komen in de sport. Dan is het toch leuker (voor beiden) om het paard te verkopen naar iemand die wél alleen recreatie rijd, en veel buitenritten doet, en zelf een paard te kopen die het wél in zich heeft?
het klinkt mischien heel stom maar ik zat al een tijd te dubbe tussen twee opleidingen paarden sport of paarden arst-assistente.
maar het kwam er dan op neer dat ik mijn fries weg moes doen en inruilen tegen een sport paard, dat sport paard klonk super de opleiding in deurne ook.
ik blij.