Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

LPtjuh schreef:teer moet je NOOIT op rotstraal smeren! , dan sluit je de rotstraal op en kan de bacterie zijn gang gaan!
lekker insmeren met egyptische zalf en als het een beginnende rotstraal is kan je het mischien nog oplossen met iedere dag na het hoeven krabben een beetje acedern op te spuiten
lowara schreef:ik heb altijd van dat spul uit zo'n groen spuitflesje. weet zo even de naam niet...
werkt supergoed, zelfs bij zware rotstraal!

duss ik zou gewoon in een badje met soda... lekker leten weken... minimaal 1x per week.. maar ook niet elke dag.. dan krijg je van die weeke hoefjes
en dan zijn ze lekker schoon van binnen... en ik gebruike eerst altijd spul uit zo'n gele spuitfles.. egui nog wat.... maar bij die ouwe verzorgpony van me spuit ik dr gewoon blauw tinctuur in.. nadat ik het schoon gemaakt heb.. en ik gebruik ook hoef en zool van de paardendrigist.. en ik probeer wel dagelijks zijn hoeven met gewoon water af te borstelen... en dan spuit ik dus ook dat tinctuur dr tussen... en tot nu toe ziet het er goed uit... het stinkt niet meer... het is niet zwart meer.. en zijn straal groeit weer mooi mee
maa ja iedereen heeft natuurlijk zijn eigen methodes... dat is ook met mok zo...
je moet gewoon uitvinden wa bij jou paardje wel of niet werkt... tessie1985 schreef:LPtjuh schreef:
teer moet je NOOIT op rotstraal smeren! ,
hier ben ik het mee eens
en idd NOOIT teer op de rotstraal smeren dan word het alleen maar erger
LPtjuh schreef:teer moet je NOOIT op rotstraal smeren! , dan sluit je de rotstraal op en kan de bacterie zijn gang gaan!
lekker insmeren met egyptische zalf en als het een beginnende rotstraal is kan je het mischien nog oplossen met iedere dag na het hoeven krabben een beetje acedern op te spuiten
Irisss schreef:Hey,
Ik weet niet wat je moet gebruiken, om het weg te halen. Maar wel hoe je het moet
VOORKOMEN!!![u]; 1x in de week teren.
xxx
Angeliek schreef:.. met teer smeer je het alleen maar dicht, totdat het er 10x erger uitkomt.
mylano schreef:Angeliek schreef:.. met teer smeer je het alleen maar dicht, totdat het er 10x erger uitkomt.
Is wel duidelijk nu.... niet meer herhalen!!!