Hoe die nare klittenband plekken voorkomen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Antheya

Hoe die nare klittenband plekken voorkomen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-05 08:21

Ik heb een jas met klittenband sluiting over de rits heen, als ik aan het rijden bent komt die klittenband tegen mijn (nieuwe euro star Tong uitsteken ) rijbroek aan, daar blijft het dan aan vast plakken en als ik het eraf trek blijft er een lelijke pluizige plek over, hoe kan ik dit voorkomen/camoufleren ? Verdrietig

Anoniem

Re: Hoe die nare klittenband plekken voorkomen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 08:27

Kun je de klitteband niet dicht doen, zodat hij niet kan plakken?

Als dat niet gaat, kun je misschien bij het rijden er een ander stukje klitteband opplakken. (kun je zo los in de winkel kopen, of misschien van iets ouds afhalen)

Antheya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-05 08:45

De klittenband zit al dicht maar er blijft altijd een randje over....ik zal eens gaan kijken naar een ander stukje klittenband Lachen maar weet iemand hoe je die plekken weg kan krijgen ? hoewel ik denk dat dit niet mogelijk is Boos!

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 08:47

je moet er heel voorzichtig met een scheermesje overheen strijken. Dan haal je alle pluisjes weg en zie je niets meer van de plek. Ik doe ik zo nu en dan, vooral in mijn knieholtes. Daar krijg ik soms plekken van mijn laarzen

Antheya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-05 09:12

Ah, ik ga het gelijk proberen ! dankje Lachen

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 09:46

Of het ruwe gedeelte van het klittenband omwisselen met het zachte deel? Dat heb je het probleem helemaal opgelost. Of het klitteband verwijderen.