Muggen!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Langtand

Muggen!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-05 21:20

Ik haalde net de paarden van de wei af.. en ze waren zo onrustig .. bokken steigeren ze gingen doort dollen heen..

Zouden muggen de oorzaak kunnen zijn??
Daar dacht ik namelijk meteen aan!

Vork Wel leuk en aardig enzo .. maar er is wel mooi een dure waterdichte deken aan kapot gegaan Boos!

( en hebben jullie zelf al last van muggen ikke wel :S)

Anoniem

Re: Muggen!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 22:35

Langtand schreef:
Ik haalde net de paarden van de wei af.. en ze waren zo onrustig .. bokken steigeren ze gingen doort dollen heen..

Vork Wel leuk en aardig enzo .. maar er is wel mooi een dure waterdichte deken aan kapot gegaan Boos!

Mijn paard had op haar bil al allemaal muggebulten.Ik helaas vanochtend ook .2 op mijn pols en een paar in mijn gezicht.

Langtand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-05 23:04

silvana schreef:
Langtand schreef:

Mijn paard had op haar bil al allemaal muggebulten.Ik helaas vanochtend ook .2 op mijn pols en een paar in mijn gezicht.

Bij ons zie je de muggenbultenniet op de pony's .. maar reken maar van yes dat ik er een stuk of 8 / 9 op mijn benen zitten .. krab krab .. ze helemaal kapot Clown

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 23:06

Hier zitten heel veel hele kleine irritante steekvliegjes en ook al muggen ja.
Raar, je zou toch verwachten dat die met die vorstperiode toch wel grotendeeld kapot gevroren zouden zijn. Aan de andere kant, met al dat water van de laatste tijd...

Chrissetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 23:11

neej,hebben wij gelukkig nog 'geen' last van Haha!

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 06:35

Ook hier nog geen last hoor !
Godzijdank *LOL*

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 06:39

Hier nog geen muggen, wel al ontzettend veel vliegen Boos! bij mij lopen ze nu al met maskers op.

MariskaFally

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 08:10

wij hebben super veel last van horzels hele erge steekvliegen die dan maar gewoon op je gaan zitte en uiteindelijk merk je het als het te laat is.. de pony's zitten er ook al weer onder en ik zelf ook..

Antheya

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 08:12

Sinds gister heb ik met mijn pony ze ook eens ontdekt...in de bak met mij erop keihard, ik wist eerst niet waarom maar toen ze een bok gaf en ik daarna hard bzzzzzzzzzzzzzz hoorde wist ik het wel Lachen er zitten echt hele zwermen steek vliegjes, allemaal bloedjes plekjes op mevrouws kont Boos!

Orchid

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 09:53

Pff mn paardje staat in de wei de hele tijd te zwiepen met dr staart en met dr benen te trappen... :S
Maar zelf heb ik (NOG) nergens last van Lachen

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 09:56

ja last van muggen, maar paard was gister ook helemaal gek, met zn achterbenen zijn manen krabben, met zn neus zn kont enz. ook ondekte ik al zat bulten op hem. (hij is een beetje allergisch voor steken) Hij jeukte zich een ongeluk. S avond het ik ook muggen gezien en moet zegge ze waren mega! Zijn mutanten die de winter hebben overleeft ofzo Hamer. Zelf heb ik er nog geen last van gehad.
* klopt het nu af*

Kyona

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 18:16

Vaag dat er nu al horzels in de buurt van Apeldoorn zijn. Is wel megavroeg in het seizoen! Balen!!!

Langtand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-05 09:02

Misz_Do schreef:
Sinds gister heb ik met mijn pony ze ook eens ontdekt...in de bak met mij erop keihard, ik wist eerst niet waarom maar toen ze een bok gaf en ik daarna hard bzzzzzzzzzzzzzz hoorde wist ik het wel Lachen er zitten echt hele zwermen steek vliegjes, allemaal bloedjes plekjes op mevrouws kont Boos!

Nu al last van horzels .. dat heel erg..

Gelluig wij nog niet maar onze pony's gaan wel door het dolle heen met al die muggen en bulten worden nu ook al zichtbaar!!