Zouden muggen de oorzaak kunnen zijn??
Daar dacht ik namelijk meteen aan!
Wel leuk en aardig enzo .. maar er is wel mooi een dure waterdichte deken aan kapot gegaan
( en hebben jullie zelf al last van muggen ikke wel :S)
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Wel leuk en aardig enzo .. maar er is wel mooi een dure waterdichte deken aan kapot gegaan
Langtand schreef:Ik haalde net de paarden van de wei af.. en ze waren zo onrustig .. bokken steigeren ze gingen doort dollen heen..
Daar dacht ik namelijk meteen aan!Wel leuk en aardig enzo .. maar er is wel mooi een dure waterdichte deken aan kapot gegaan
![]()
.2 op mijn pols en een paar in mijn gezicht. silvana schreef:Langtand schreef:Ik haalde net de paarden van de wei af.. en ze waren zo onrustig .. bokken steigeren ze gingen doort dollen heen..
Daar dacht ik namelijk meteen aan!Wel leuk en aardig enzo .. maar er is wel mooi een dure waterdichte deken aan kapot gegaan
![]()
Mijn paard had op haar bil al allemaal muggebulten.Ik helaas vanochtend ook.2 op mijn pols en een paar in mijn gezicht.

bij mij lopen ze nu al met maskers op.
er zitten echt hele zwermen steek vliegjes, allemaal bloedjes plekjes op mevrouws kont
. Zelf heb ik er nog geen last van gehad.
Misz_Do schreef:Sinds gister heb ik met mijn pony ze ook eens ontdekt...in de bak met mij erop keihard, ik wist eerst niet waarom maar toen ze een bok gaf en ik daarna hard bzzzzzzzzzzzzzz hoorde wist ik het weler zitten echt hele zwermen steek vliegjes, allemaal bloedjes plekjes op mevrouws kont