Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Allegra schreef:Ik ben eergister bij een paardje wezen kijken. Leuk ding, hij zou een week op proef komen.
Ik wist nog niet wanneer want we moeten eerst een trailer regelen (huren dus waarschijnlijk).
Krijg ik vanmorgen een mailtje, dat ze hem nog niet mee wil geven omdat hij net een koliekaanval heeft gehad!!! (ze denkt toch ook niet dat ik hem dan mee wil hebben, en vervolgens zelf opdraai voor de kosten, maar goed...).
Aan de ene kant denk ik, tja, kan elk paard een keer overkomen. Aan de andere kant is het wel toevallig dat ie het net nu krijgt. Voor hetzelfde geld koop ik hartstikke koliekgevoelig paard!
Wat vinden jullie?
Nouh ik zal het ff afwachten ze zeggen het wel eerlijk dus ze hebben niks te verbergen tog..?
Je kan altijd kijken of hem rontgenlogisch kunnen keuren.
Ik heb natuurlijk allang gevraagt wat voor koliek het was en of hij het vaker heeft, maar ja, dat is ook maar afwachten of je een eerlijk antwoord krijgt. Ik laat het even weten wat ze gezegt hebben als ik weer mail heb gehad.
Allegra schreef:Das nou ook toevallig dat 'de jouwe' ook Ranger heet! Deze dus ook
Ik laat hem sowiezo klinisch keuren als hij op proef komt.
Ik weet eigenlijk nog niet wat me gevoel zegt...
Ik laat het even bezinken, en wacht even af wat die mensen zeggen... Ze hebben ook nog een telefoonnummer van de vorige (eerste) eigenaren, misschien dat ik hun wel even bel. Daar mag je toch van verwachten dat die eerlijk zijn, die hoeven niks te verkopen...
... Van de eerste eigenaren mag je inderdaad verwachten dat ze eerlijk zijn, ik hoop dat je eruit komt!
Kruising fries x welsh cob. Allegra schreef:Nou ja, rontgenlogisch laten keuren doe ik niet. Als het nou om een groot bedrag ging, maar het is een paardje van 1500 euro...
En ik had idd ook ziets van, ja, ze zijn wel erlijk geweest. Ze hadden ook kunnen zeggen dat ik hem over een week ofzo pas kon ophalen omdat ze geen tijd hebben ofzo...
Nope, geen draverKruising fries x welsh cob.
Allegra schreef:Nou, ik heb een mailtje terug gehad... Hij heeft het al een keer eerder gehad, en ze hebben hem pas ruim een half jaar...
Ik heb het nr gevraagt van de vorige eigenaren...
Ik vind 2 keer in een half jaar en 2 maanden om precies te zijn wel vaak eigelijk...
Nimmy schreef:das wel vaak ja, maar kan het ook aan iets liggen bij hun, bv voeding, of weet ik t wat. ik zou eens met de oude eigenaar overleggen, en je eigen da bellen met en hem om advies vragen.
Allegra schreef:(ze denkt toch ook niet dat ik hem dan mee wil hebben, en vervolgens zelf opdraai voor de kosten, maar goed...).
? het is toch wel duidelijk dat ze dat niet denken, ze laten hem toch gewoon netjes verzorgen, of niet dan? ingeo schreef:Allegra schreef:(ze denkt toch ook niet dat ik hem dan mee wil hebben, en vervolgens zelf opdraai voor de kosten, maar goed...).
die mensen zijn gewoon eerlijk met je, en dan is dit jouw commentaar? het is toch wel duidelijk dat ze dat niet denken, ze laten hem toch gewoon netjes verzorgen, of niet dan?