Brooke Hospital For Animals?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ben jij lid van Brooke Hospital For Animals?

Ja
8 (53%)
Nee, ik ken het niet
1 (6%)
Nee, ik vindt het zonde van mijn geld
Geen stemmen
Nee, andere reden..
6 (40%)

Totaal aantal stemmen: 15

Eilatan

Brooke Hospital For Animals?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-05 11:33

Wie is hier lid van Brooke?

Ik al een tijdje, ik vindt gewoon dat ze super werk doen, behalve dat de paarden en ezels een stuk beter behandeld worden pakken ze het ook aan vanaf de 'wortel' aanpakken en niet alleen geld geven ofzo, maar echt de bevolking helpen en onderwijzen waardoor de dieren het ook beter hebben...

Ik vroeg me ook of er mensen zijn die het niet kennen, ik heb geen idee hoe bekend het is.

Esther_

Re: Brooke Hospital For Animals?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 11:40

ik was lid, maar heb momenteel alle contributies e.d. voorlopig even afgeschaft.

friesepaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 11:47

Ik ben er nog niet lid van maar ben er wel aan het denken om me ook lid te maken. Ik vindt het een goede stichtig wat ze doen voor de dieren maar ook voor de mensen, Ze geven hun uitleg over hoe ze het dier moeten verzorgen en dat ze regelmatig naar de kliniek moeten komen.

Volgens mij denk ik toch wel dat het een ekende stichting is want het is ook wel eens op televisie geweest, ik dacht bij martin gaus (weet nie tmeer zeker) en bij foxkids met dat meisje.

groetjes fabienne

ikkemetwikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 12:24

nee,ik ben geen lid,maar..
ik verzorg ruitersportparty's op stallen en bij mensen thuis,en heb dan altijd de collectebus en folders van Brooke bij me,en op die manier help ik hun toch!
de eerste centen heb ik er zelf ingedaan!

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 12:37

Ik ben niet lid, maar op onze ruitervereniging doen wij er veel aan. Een gedeelte van de kantine opbrengst gaat naar brooke en er worden acties gehouden. En idd de collectebus, hebben wij ook in de kantine staan!

Zilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 13:00

Yup, ik ben lid. Ik denk al een klein jaartje ofzo. Ik zat er eerst aan de denken om donateur te worden van het WSPA maar toen zag ik weer voor de zoveelste keer de (herhaling) van een documantaire over Brooke gemaakt door Martin Gaus en toen heb ik besloten om Brooke te steunen. Maar ook omdat het toch iets 'dichterbij' is dan een algemene dieren organisatie zoals het WSPA.
Daarbij is het ook nog zo dat ik welleens in Pakistan ben geweest (waar Brooke ook actief is) en ik heb met eigen ogen moeten zien hoe erg die arme dieren het hebben Boos!

Eilatan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-05 13:23

Ja okay, dus veel mensen geven wel via manege enzo...

duintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-05 17:06

hi
ben ook lid, vind dat ze echt super werk doen. Eigenlijk zou iedere paarden/pony liefhebber lid moeten worden toch?

Mist

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-05 17:15

Ben al jaren lid !\

voor degene die het niet kennen www.brooke.nl