Ervaringen dressuur instructie??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

gewoonIsa

Ervaringen dressuur instructie??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-05 10:47

Oké, ik ben dus op zoek naar goede instructie, maar ik weet echt niet wie!!

Ik heb al wat rondgevraagd, mailtjes verstuurd en op wedstrijden gekeken, maar kom er niet uit. Wie heeft ervaringen of tips? Het gaat om dressuurinstructie en het liefst moet diegene op een behoorlijk niveau rijden.

Ik wil max. tot 50 euro gaan en woon in de buurt van Amsterdam (heb eigen vervoer) Wie o wie kan me helpen..

Lenneke_

Re: Ervaringen dressuur instructie??

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 10:54

Ik heb les van Danse Sonneveld. Ze woont in Amsterdam. Ik vind haar heel goed les geven, ze rijdt zelf Z1 dressuur en heeft Orun tot en met fase 2 gedaan. Voor meer info of haar nummer kan je me PBen.
Ze geeft ook les op een manege in Diemen.

gewoonIsa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-05 11:32

Weet iemand trouwens iets over de manier van lesgeven van Jennifer Scharroo, Marie-José Hulsman en Judith Scholte??

Ik zit namelijk ook allerlei website's te bekijken..

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 11:34

Ken ik niet, maar dat meisje waar ik les van krijg vraagt maar 15 euro per uur en ze geeft echt goed les, dus dat is niet duur.

gewoonIsa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-05 11:42

Zeker niet duur en misschien neem ik ook wel een keertje een proeflesje! Het probleem is (had ik het topic moeten zetten) dat ik graag af en toe eens wil lessen bij de wat bekende instructeur/trice. Niet banketstaaf bedoelt hoor... Danse zou ongetwijfeld ook goed zijn.

stefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-05 20:17

Als je eigen vervoer hebt ben je eigenlijk niet gebonden aan afstand. Ik ga sinds een jaar verder weg voor les, naar een -vind ik- echt geweldige instructeur. Hoewel lang niet iedereen zo ver wil rijden met auto en trailer. Ik rijd 60km en 60 weer terug, naar Albert Ubels (hij lest zelf weer bij Ton de Kok) in Barsingerhorn, nabij Schagen, vanuit waar ik woon (Amstelveen). Hij neemt voor zover ik weet momenteel geen leerlingen meer aan, maar ik vind 1 goede les in de 2 weken prima voldoen, daarna heb je tijd om zelf het geleerde in praktijk te brengen, en ben dan bereid om daar wat meer tijd in te steken (4,5 uur voor reis+les, ik doe het soms weleens op een avond maar dat is wel zwaar). Misschien een idee om jezelf niet te beperken tot je naaste omgeving. Bovendien went je paard hierdoor heel goed aan reizen, wat weer handig is tijdens wedstrijden. (Ruiters die hogere klasse rijden reizen vaak ook verder voor hun les.) Succes met zoeken!

stefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-05 20:20

... en hij vraagt slechts 25 euro per uur. Ik heb het idee dat buiten de randstad de prijzen lager liggen, dat scheelt dan weer.

gewoonIsa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-05 09:21

Bedankt Stefje! Misschien had ik het erbij moeten zetten, maar ik ging er ook vanuit dat ik met de trailer op pad moest. Albert Ubels ken ik wel, ik zag hem op Texel rijden (en vallen, oei.) Ik hoor positieve dingen van hem!

Maar goed, inmiddels ben ik bezig om een afspraak te maken met Marie-Jose Hulsman voor een les. Waarschijnlijk ook 1x in de 2 weken.

Trouwens, want Albert vraagt is niet veel!

Hayley

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 11:39

Laat je ons even weten hoe het gegaan is? Ik ben wel benieuwd namelijk!