NEW of Eskadron Cross Country?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

tequila

NEW of Eskadron Cross Country?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-05 20:01

Ik ben op zoek naar beenbescherming (zowel voor als achter) die goed blijft zitten tijdens buitenritten. Tijdens deze buitenritten rij ik ook door het water, en ik ben het zat om iedere keer af te moeten stijgen om de peesbeschermers opnieuw vast te maken. Ik heb nu gewone Eskadron peesbeschermers, maar het klitteband laat steeds los na een galopje door het water Bloos
Nu is mijn oog gevallen op zowel de NEW cross beschermers als op de Eskadron Corss country beschermers. Welke van de twee zijn het prettigst in gebruik? Iemand gebruikers ervaringen? Blijven beide goed zitten en drogen ze snel weer op?

Anoniem

Re: NEW of Eskadron Cross Country?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 20:27

Eskadron Cross Country
Super beschermers, ik heb degene met een flexisoft stukje aan de bovenkant

oberon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 22:07

Absoluut de beschermers van NEW. Hele mooie pasvorm, zacht gevoerd door het bont (dat makkelijk te wassen is) en de pezen worden er niet warm onder. Dat heb je bij de neopreen voering in gewone beschermers vaak wel.

Mendi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 23:00

Ik heb ook de NEW en ben er heel tevreden over. Juist omdat ik ook veel buitenrij viel het me op dat de gewone beschermers zo nat worden en slecht drogen (en het klittenband laat idd los!). Ben door iemand hier op Bokt getipt over de NEW beschermers. Ze zuigen geen vocht op, even een handdoekje er over een klaar. Ook zit het klittenband veel steviger.

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 23:08

NEW! Zeker weten, vooral de nieuwste NEW's zijn erg sterk en zakken NOOIT af! De eskadron's cross country heb ik wel is onderaan de benen van een paard zien hangen halvewege een crosstraining..

Taron

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 05:42

ik heb hier nog een paar nieuwe beenbeschermers van Veredus liggen, speciaal voor Cross, dus ook voor in het water enz!
met gelvulling!