Van de zomer mogen wij van het school (dierenzorg) 2 stageplaatsen uitkiezen. En aangeizne ik een echte paardenfan ben, wil ik natuurlijk op een paardenbedrijf werken.
Maar ik heb er 2 gevonden die me aanstaan. Ik hoop dat ik ze alletwee mag doen, maar vrees van niet omdat we verschillende dieren moeten proberen als het kan. Zeg even welke jullie intressanter vinden?
Stageplaats 1 : >>>>1 maand werken op een dressuur en fokstal, waarbij ik de training mag volgen en misschien zelfs rijden als ze me goed genoeg vind. Omdat ik zelf dressuur zou dat wel leuk zijn om dat wereldje eens te zien en leren kennen.
Stageplaats2 : >>>>> 1 maand werken bij een man die paarden geneest op een alternatieve manier met massage, accupuntuur, bloesemtherapie,..en die ook gebitsverzorging doet.
Dit vind je niet zo vaak , dus dat is misschien ook intressant aangeizen we veel medische vakken hebben.

Ik zou in ieder geval zeker voor de 1e gaan omdat je in mijn ogen weinig hebt aan de 2e. (omdat ik al dat gedoe niet ondersteun.)