Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Joeptje schreef:Mijn chaps komen ongeveer tot een vier centimeter onder mijn knieën schat ik zo.
groetjes veel rijplezier ermee!!

Mexx schreef:Mijn chaps zitten ook vrij hoog, maar dat vind ik juist lekker zitten. Met rijden heb je je benen nooit 90 graden gebogen, dus ik heb er geen last van. Ik heb nu mini chaps van Kieffer en die bevallen prima, hiervoor had ik suède chaps van Tredstep, die waren veel duurder, maar werden ook steeds wijder.
maar gewoon lekkere stevige schoenen... Miem schreef:Joeptje schreef:Mijn chaps komen ongeveer tot een vier centimeter onder mijn knieën schat ik zo.
groetjes veel rijplezier ermee!!
Aan de achterkant als je knie gebogen is??? als ik mijn knie 90 graden buig zit ie helemaal tot aan mijn knieholte, ik voel hem dus zitten.
Ik mocht er wel mee terug als het me niet beviel... als ik ga rijden zullen we eens kijken. Doe ik ze desnoods snel weer uit dan worden ze niet vies of lelijk.
maar kan me niet herinneren dat de mijne ooit tot mijn knie kwamen? Anders ff info vragen in de ruitershop? 
) en met het drukkertje van het riempje onderaan kapot... ZAAAAAAAAAALIG.