hoe zitten jullie minichaps?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Miem

hoe zitten jullie minichaps?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-05 13:23

Ik heb chaps gekocht maar ik vind ze vrij hoog zitten, ik vroeg me af hoe hoog ze bij jullie zitten?

Hebben jullie er foto's van?
Ik had het trouwens met alle maten chaps, en ik heb geen hele korte benen. Het is wel zacht materiaal dus ik zal er ws geen last van hebben, heb er nog niet mee gereden maar ik was wel benieuwd.

Ik ben er nog niet uit hoe ik een foto hier kan plaatsen dus kan het niet laten zien.

Joeptje

Re: hoe zitten jullie minichaps?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 13:28

Mijn chaps komen ongeveer tot een vier centimeter onder mijn knieën schat ik zo.

groetjes veel rijplezier ermee!!

Miem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-05 13:38

Joeptje schreef:
Mijn chaps komen ongeveer tot een vier centimeter onder mijn knieën schat ik zo.

Aan de achterkant als je knie gebogen is??? als ik mijn knie 90 graden buig zit ie helemaal tot aan mijn knieholte, ik voel hem dus zitten.

Ik mocht er wel mee terug als het me niet beviel... als ik ga rijden zullen we eens kijken. Doe ik ze desnoods snel weer uit dan worden ze niet vies of lelijk.

Mexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 13:44

Mijn chaps zitten ook vrij hoog, maar dat vind ik juist lekker zitten. Met rijden heb je je benen nooit 90 graden gebogen, dus ik heb er geen last van. Ik heb nu mini chaps van Kieffer en die bevallen prima, hiervoor had ik suède chaps van Tredstep, die waren veel duurder, maar werden ook steeds wijder.

_Inga

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 13:46

Bij mij zitten ze ook vrij hoog.. heb er alleen last van als ik ermee loop.. maar daar voor zijn ze ook niet gemaakt Clown

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 13:48

Mijn minichaps kwamen tot onder mijn knieen, maar zakten vanzelf. Ik vond het geen rijden, maar mijn leren laarzen waren te klein geworden.

Tegenwoordig rij ik western en ben erg blij dat ik gewoon in spijkerbroek kan.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 13:48

De mijne zitten tot halverwege m'n knieën. Maar ik ben klein en heb onwijs dikke klapkuiten. Ben 1.60m met maat 36, maar chapmaat L Knipoog

Miem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-05 13:52

Mexx schreef:
Mijn chaps zitten ook vrij hoog, maar dat vind ik juist lekker zitten. Met rijden heb je je benen nooit 90 graden gebogen, dus ik heb er geen last van. Ik heb nu mini chaps van Kieffer en die bevallen prima, hiervoor had ik suède chaps van Tredstep, die waren veel duurder, maar werden ook steeds wijder.

Daarom denk ik ook dat het met rijden niet uitmaakt, ik vond het alleen opvallend. Ik zal ze gewoon eens moeten proberen, ze zijn op zich wel grappig, coffee heet het, in twee kleuren. Het waren één van de weinige die over mijn schoenen pasten. Ik wil nl niet van die nette schoentjes Knipoog maar gewoon lekkere stevige schoenen...

Joeptje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 19:44

Miem schreef:
Joeptje schreef:

Aan de achterkant als je knie gebogen is??? als ik mijn knie 90 graden buig zit ie helemaal tot aan mijn knieholte, ik voel hem dus zitten.

Ik mocht er wel mee terug als het me niet beviel... als ik ga rijden zullen we eens kijken. Doe ik ze desnoods snel weer uit dan worden ze niet vies of lelijk.

Moet er ook even bij bekennen dat mijn chaps al 7 jaar meedraaien, ik heb ze nl. al van mijn twaalfde Knipoog maar kan me niet herinneren dat de mijne ooit tot mijn knie kwamen? Anders ff info vragen in de ruitershop?

Pjelk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 21:02

Ik denk dat dit nog nieuwigheid is. Meestal zakt het leer van de chaps een beetje in naarmate ze ouder worden. Ik weet zo niet hoe mijn chaps zitten. Misschien tot 4 cm onder de knie ofzo.

adnil

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 23:27

Ik denk die van mij ook ongeveer 4 cm onder de knie.. Ik moet er wel bijzeggen dat ik heel lang gezocht heb naar goedpassende chaps, aangezien ik nogal flinke kuiten heb en dan 'gaapte'het altijd boven aan de chap, heel erg vervelend.. Nu heb ik fijne met elastiek en die zitten prima!

Taron

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 05:40

die van mij zitten juist heel laag!
daarom gebruik ik ze niet meer!

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 06:47

De mijne zitten ook tot onder mijn knieholte, als je hurkt tijdens het poetsen doet t echt pijn! Dat is wel irritant, want nu kan ik ze net voor het rijden pas aan en ik moet ze gelijk na het rijden weer af Boos!
Ze worden ook niet wijder en ik heb ze nu 1,5 jaar.

Ik vond mijn oude chaps met de gaten er in (waarom had ik ook alweer nieuwe LOL Haha!) en met het drukkertje van het riempje onderaan kapot... ZAAAAAAAAAALIG.

Dus nu rijd ik weer lekker daarmee Schijnheilig