hoe lang duurt het voordat verdoving is uitgewerkt?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

KissMeQuick

hoe lang duurt het voordat verdoving is uitgewerkt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-05 12:38

GIster moest mijn paard naar de hoefsmid..maar ze was zo onrustig (lees: onuitstaanbaar) dat de smid haar een verdoving moest geven, een soort roes. Dat hielp goed. Maar nu mijn vraag, hoelang duurt het voordat die verdoving helmaal is uitgewerkt? Kan ik vandaag weer gewoon met dr aan t werk? Ik ben het vergeten te vragen aan de smid... Bloos

Sodera

Re: hoe lang duurt het voordat verdoving is uitgewerkt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 19:26

jahoor dit kan gewoon weer, je moet wel een beetje rustig aan doen, is voor het paard zelf denk ik wel fijn!
Ik heb gehad, dat ze aan het eind van de middag helemaal (lees hele spuit Tranquillizer ofzo erin) verdoofd was, zowat neit meer op haar benen kon staan, en de volgende dag was ze gewoon weer helemaal goed, ik was op ponykamp toen en kon gewoon allebei de lessen meedraaien!

DaphneL

Re: hoe lang duurt het voordat verdoving is uitgewerkt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 20:30

Mijn paard wordt als haar pees gescand wordt (peesblessure) ook verdoofd (anders loopt mevrouw het scanapparaat ondersteboven Schijnheilig) en is dan wat verder weg dan jouw paard is geweest denk ik (als je bij die van mij dan een hoef optilt valt ze hoogstwaarschijnlijk om Ach gut). En zij gaat een half uur/3 kwartier later gewoon de trailer weer op, mee naar huis en de volgende dag weer aan het werk (althans, verder met opbouwen Knipoog) Ze is als ze de trailer op gaat alweer helemaal wakker en eenmaal thuis loopt ze dan alweer te stuiteren hoor.
Dus als je paard morgen niet met z'n ogen half dicht staat Tong uitsteken kan je gewoon weer gaan rijden volgens mij.