Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
silvester schreef:Hoi,
Ik rij daar altijd.
Ik weet dat er een nieuw ruiterpad is aangelegd vanaf de Hoogstraat naar de N226 toe. Er is een nieuwe oversteek gekomen die is ter hoogte van de inrit naar de Leersumse Plassen. Daarvandaan is er ook een nieuw ruiterpad dat loopt naar de overige ruiterpaden bij de Utrechtse Baan.
Ik weet alleen niet of er al overal bordjes staan.
Wanneer ga je hier rijden??? Ik wil anders in het weekend wel even de route rijden om te kijken of er al bordjes staan.
Als je nog meer vragen hebt, stel ze maar. Ik rij al meer dan 20 jaar hier in de bossen.
silvester schreef:Nee, ik bedoel niet de oversteek bij Valkenheide. Daar woon ik zelf.
Ik bedoel de oversteek bij de parkeerplaats bij de Boswachterij.
Dit zit iets meer naar Leersum toe.
Ik denk trouwens dat jij een hele recente kaart hebt, waar het nieuwe pad wel al op staat.
:
Ik hoor wel als je in de buurt bent. Goeie rit in de tussentijd. Huisvrouw schreef:Ik rijd daar ook vaak. Die ruiterroutes op de kaarten die je bij de VVV haalt, kloppen volgens mij ook van geen kant. Ik rijd altijd door dat koeiengebied heen maar weet jij Silvester of dat uberhaupt mag?
Voor een overnachting....hmm....je zou de Paardenschuur (ruitersportzaak) eens op kunnen bellen. Daar hebben ze een heel stuk weiland wat 's zomers verhuurd wordt maar er staat nu nog geen een paard in. Die zaak zit aan de Amerongerwetering, achter Leersum. Ze hebben ook een website.
silvester schreef:De oversteek is nu waar het kantoor van Staatsbosbeheer is. Daarvandaan loopt een nieuw ruiterpad richting de Utrechtse Baan.
Overnachten kan je ook proberen bij Boonzaayer aan de Heulweg in Leersum. Dat ligt vlak aan het bos. of bij fam. van Eem, ook aan de Heulweg. Als je wilt, dan kan je mij je kaart even opsturen en dan zal ik de nieuwe ruiterroutes er in tekenen. pb maar voor adres.
Huisvrouw: als je de route langs de Heulweg volgt dan kom je na de wildroosters door het koeiengebied. Dit mag nog steeds. Andere ruiterpaden daardoorheen zijn er niet.
ikke schreef:Hhhmmm, ik verwacht dus bezoek rond die tijdIk hoor wel als je in de buurt bent. Goeie rit in de tussentijd.
silvester schreef:Ik heb je ge-pbt
Wat zoek je eigenlijk voor overnachtingsplek en voor hoeveel personen/paarden. Heb je je eigen tent bij je??
Ik heb nog wel een stukje weiland voor 1 nachtje.