Je paard is nog niet helemaal klaar voor een B-proef. De stap en draf en verdere oefeningetjes gaan prima, maar de galop is ... nouja.. laten we maar zo even zeggen: Bagger.
Zouden jullie gewoon proberen, de galop laten voor wat het is en op deze manier kijken wat je evt. kunt scoren op de andere onderdelen?
Of zouden jullie dooroefenen tot de galop beter gaat en dan pas op wedstrijd gaan?
Zouden jullie in dat geval de galopoefening gewoon in draf doorrijden of de galop toch proberen?
Of zouden jullie niet eens heen gaan? Van een aantal (hogere) wedstrijdruiters weet ik dat ze voor de prijzen gaan. Zie ik geen kwaad in hoor, ieder zijn eigen. Maar voor mij is dat toch niet weggelegd.
Op 9 februari wordt er een wedstrijd georganiseerd. Mijn vader zegt: Doen!!! dan weet je toch hoe de jury er tegen aan kijkt, wat geeft het nou dat je vierkant door de bocht gaat, al bokkend tijdens de galop?
Nou ja, eigelijk is dat ook zo, het geeft niets.... Maar eigelijk wil ik ook nite helemaal een flater slaan
Twijfel dus. Eigelijk lijkt het me wel geinig en weer een extra gelegenheid om in de binnenbak te rijden. Maar aan de nadere kant....
Die meiden waar ik tegen rij hebben allemaal paarden die keurig lopen. Zijn gewend in een bak, kunnen galoperen

Wat zouden jullie zeggen??

)
Succes. 
)