) langs de weg zetten op een landje. Een weggetje waar veel pony's over lopen en dus ook veel merrie? Waarom wel, waarom niet. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) langs de weg zetten op een landje. Een weggetje waar veel pony's over lopen en dus ook veel merrie? Waarom wel, waarom niet. 
Maarja aldoor als wij langslopen/rijden wordt hij helemaal gek, racen hinniken en stoer doen. Doet hij dus bij elk paard, snap niet dat hij niet moe wordt van zijn eigen. Maar hij heeft ook 2 merrie die hij elk jaar mag dekken, 1 daarvan ken hij al vanaf dat hij 3/4 maanden is. Die andere is ook zijn grote vriendin geworden. Nu gaan een paar meiden dus met die pony's langslopen en dan stilstaan en kijken, nouja dan gaat hij dus helemaal over de zijk.... Ook als ik hem aan het poetsen ben ofzo, daar kan ik gewoon niet tegen maar voor pennymeisjes is zo'n wilde hengst die al een half jaar alleen staat en het voorjaar ruikt en dus wil dekken onwijs cool natuurlijk... Ook andere mensen hoor, stil gaan staan en dan hun pony gras laten eten ofzo. Ik ben dus een beetje bang dat hij weer door sloot springt, of iets anders uithaald. Maar op zulke momenten haat ik echt pennymeisjes hoor, ook expres een paar keer xtra langslopen enzo.... 

Cassidy schreef:Misschien was die merrie niet erg lief voor hem?![]()
Nogmaals, als hij zo uit zijn dak gaat bij het zien van andere paarden, is het misschien beter als hij niet meer buiten komt, of dat hij geruind wordt.
het is immers de dekhengst zonder papier en heb nog geen leven veulen van hem gezien, ja een maar die had een afwijking. Maar ik bedoelde merries
en zijn goede vrienden hoor, maar bij mij thuis staan nag 4 merries