pony nemen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 16:28

Ja en dan zeggen dat ze de rekening maar op moeten sturen Haha!
Oh..enneh...je wilde op een shetlandveulen rijden? Kan hoor! Let je wel op je rug, als hij door zijn beentjes zakt?

Bart! Zoek eens uit wie onze grappenmaker is? *LOL*

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 16:41

Haha!

Lieve pokemon,

Sinds ik een heel klein llewellaatje was heb ik mijn ouders helemaal gek gezeurd om een pony...
Als we naar de manege reden kwamen we langs 'wilde' ponies die bij bunkers stonden (ik was echt in de veronderstelling dat het wilde ponies waren, mijn vader praatte ook rustig mee van ja dat zijn wilde ponies), en ik vroeg mijn vader weleens of we niet zo'n pony konden vangen, maar ik wist zelf als dat het niet kon...

Ik wil mijn leven lang al een eigen ponietje of paardje, mijn vader heeft 1 keer 3 friezen aangeboden gekregen van een kennis, ze mochten alleen samen weg, maar het prijskaartje was iets te hoog...
Toen opperde mijn vader dat een ijslander misschien nog wel kon, aangezien die robuuster zijn en een alleen een schuilplaats zou volstaan...
Toen kwam het verhaal dat ik op mijn 16e een paard mocht, maar ik moest hem dan wel zelf betalen...

Al met al, ik heb nog steeds geen eigen paardje, terwijl mijn paardenliefde altijd al groot is geweest...
En als ik dan zag dat bijv mijn nichtje, die nix van paarden toen afwist en geen interesse had, zomaar een pony kreeg voor haar verjaardag omdat ze op school werd gepest dat ze geen pony had... tjah het leven is oneerlijk Knipoog

Nu ben ik een hardwerkende vrouw, verdien genoeg centjes, maar heb voorlopig de tijd niet voor een paardje, ik heb al amper vrij tijd voor mezelf Lachen

Ik hoop ooit nog eens mijn droomwens uit te laten komen...

Mocht je daadwerkelijk pokemonnetje zijn en geen kloontje; begin er gewoon niet aan, ik weet dat het lijden van niet een eigen paardje hebben erg groot kan zijn, maar helaas het is niet anders Lachen

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 17:36

Als iedereen maar nam wat zij wilden hebben, bleef er niks meer te wensen over.

Jullie ouders zullen een hele goeie reden hebben waarom jullie geen pony mogen. Te jong, niet genoeg verantwoording, slechte cijfers op school, geen ervaring met pony's ? ga voor jezelf eens het rijtje na. Denk je dat een pony er beter op word als jullie hem stiekem in een schuur zetten en er stiekem alles meedoen ?
Wat doen jullie als hij stiekem heel erg ziek is ????

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 17:45

ik lees nu pas alle andere opmerkingen..en ik ben ook nog zooo blonT om er op n te gaan Bloos

Als je nou mijn pony komt halen, mag je gratis meenemen, hij is zooo braaf dat ie over...eeuuhh..achter je aan loopt en je kan niks..eeuuhh alles met hem doen... Schijnheilig

Zou tomatensoep ook helpen, want volgens mij vind mijn pony dat lekkerder. Maar wel MET balletjes...want zonder doet ie het niet voor...

Amulet

Berichten: 4064
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 18:09

Zeg...misschien werkt wat smeerolie ook wel voor verstopte darmen ofzo...oh nee...sorry hij krijgt geen eten, dan zullen verstopte darmen ook niet zo vaak voorkomen.
en tja groente soep is altijd te proberen..
En ook ik ga deze bokker nomineren als grappigste bokker....

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 18:15

D*mn, waarom lees ik dit nu pas? Ik had hem op de titel alvast overgeslagen, had geen zin in weer zo'n topic. Zou die pony tyrouwens niet in de schuur naast de fietsen kunnen? Niet zo ver lopen........

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 18:17

Ja en dan hang je er gewoon een kleedje overheen. Valt hij ook niet zo op naast de fietsen. Poepen doet ie toch niet als hij geen eten krijgt.

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 19:21

Hahahaha...zie het ook nu pas. Wat moet Penny-meisje een lol hebben om te zien hoe alle bokkers hierop reageren. Hoop toch echt wel dat het ene bokker is in een melige bui...Stel je voor, staat daar een veulen in een schuurtje, deuren en ramen dicht anders hoort iemand het misschien wel of ruikt het als ze eens een weekje geen tijd hebben om uit te mesten. Elke middag krijgt Blacky een lekker bordje groentensoep en mag hij een ritje maken, in de schuur natuurlijk, ander zien mensen het en het is toch maar een klein veulen, die haalt die bochten makkelijk. Een keer in de week, als ze eigenlijk manege les hebben krijgt Blacky zelfs brokjes, luxeleventje hoor!
Alsjeblieft zeg,hoe kan iemand serieus denken om zo een pony te onderhouden...bahbah!

Barb

Berichten: 12083
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 19:34

Yootha schreef:
Ja en dan hang je er gewoon een kleedje overheen. Valt hij ook niet zo op naast de fietsen. Poepen doet ie toch niet als hij geen eten krijgt.


Jawel hij krijgt toch groentensoep,
ze moet gewoon een rubberenpoepzak fabriceren en die om
z'n kont heen hangen!!!
Valt helemaal niet op Haha!

Felice

Berichten: 3096
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 19:40

Hahaha lig hier echt in een deuk...
Maar ik ben niet zo hard als jullie en doe niet mee Haha!

Martenique
Berichten: 1606
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 19:42

dit is grappig!!

in het begin wou ik serieus reageren maar toen ik alle berichtjes las!!


haha

ik heb ook geen eigen pony nou en kan er ook nix aan doen wil er heel graag een zal er dan voor moeten werken maar ik zal dan veel moeten verdienen en dat lukt met mijn leeftijd niet.

maare succes!!hahahahahaha

Amulet

Berichten: 4064
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 19:46

Barb"]
[quote="Yootha schreef:
Ja en dan hang je er gewoon een kleedje overheen. Valt hij ook niet zo op naast de fietsen. Poepen doet ie toch niet als hij geen eten krijgt.


Jawel hij krijgt toch groentensoep,
ze moet gewoon een rubberenpoepzak fabriceren en die om
z'n kont heen hangen!!!
Valt helemaal niet op Haha!
[/quote]

Nee joh, ze prikken met een breinaald een gaatje in z'n blaas en hangen daar iedere dag een nieuw botehamzakje onder, een zelfgemaakte stoma !

paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 19:53

hihihihihihhihhihihihhhhiihihi dit is wel heeeeeeeeeeel nep!!!!!!!!!!!!

snoopy2002
Berichten: 326
Geregistreerd: 31-12-01
Woonplaats: a'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 19:56

Amulet schreef:
hahaha, wat is dit club penny, penny of de pony club, Pokemon jij moet verhalen gaan schrijven, dit is echt grappig Haha!
Ik bedoel, dit kan je niet serieus menen....
Anders heb ik nog wel een dressuur paard op stal staan, dan kan die mooi als gezelschap dienen voor de pony van Dees, ik kom hem zelfs zelf brengne..... Schijnheilig


lekker banketstaaf om te schrijven Boos!
ik lees ook de penny hoor! ze zijn leeeeeeeeeeeeeeeeeeuk! Haha!

snoopy2002
Berichten: 326
Geregistreerd: 31-12-01
Woonplaats: a'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 19:58

pokemon schreef:
we hebbem geen plaats voor dat dresuurpaard er past er maar net 1 in de schuur
EN DIT IS ECHT GEEN GRAP DIT IS HEEL SERIUES DAT JULLIE HET NOU ZO MAKKELIJK HEBBEN IS FIJN VOOR JULLIE IK VRAAG ALLEEN MAAR WAT!!!!!!!!!!!!!!!
we gaan naar de paarden markt daar zijn ze heel goedkoop en we hebben nu met het spaargeld van milou mee 175 euro daar heb je heust wel een pony voor enzo


ik heb het niet makkelijk hoor, ben net zo als jou, heb ook geen EIGEN pony.

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 19:58

Yeah men, gewoon stiekem doen! Merkt niemand iets van. Die pony daar in het weiland is vast van niemand dus die kun je zo meenemen naar je stal. En daar zal hij het goed hebben! Lekker groentensoepie; is goed voor 'm! Van één verschimmeld brood per week kan ie leven hoor! En als jullie naar de manege gaan en lesgeld meekrijgen, gaan jullie naar de pony toe (stiekem!) want ach, zo duur is een pony niet! Kun je makkelijk van je zakgeld en lesgeld betalen. En als ie ziek wordt? Tja, dan word ie vanzelf wel weer beter! Lachen Als je ziet dat zijn hoeven te lang worden, pak je gewoon een scherp keukenmes (wat ook nog vervangen kan worden door een zaag oid) en schuurpapier, krijgt ie weer mooie hoefjes van! En water kun je idd van de manege halen, want daar is een kraan. EN daar hebben ze genoeg stro, dat kun je dus ook mooi menemen. Nou, dit moet gaan lukken hoor, succes ermee.

Schijnheilig Knipoog

snoopy2002
Berichten: 326
Geregistreerd: 31-12-01
Woonplaats: a'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 19:59

pokemon schreef:
ik denk ook na ik weet namelijk al wat we kunne nemen

EEN SHATELANDER DIE ETEN BIJNA NIKS EN ZE HEBBEN BIJNA GEEN PLAATS NODIG EN JE KAN ER OP RIJDEN, OF EEN SHETTE VEULEN?

kan het dan beter een groote of een veulen?


hahaha, die hebben juist wat nodig Haha!

Martenique
Berichten: 1606
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 20:00

ik bed8 net

als je nou je brood voor school aan je pony gaf! krijg jij anorexia dus ben je niet zo zwaar dus kan je op je shet veulen rijden!!

Amulet

Berichten: 4064
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 20:03

snoopy2002"]
[quote="Amulet schreef:
hahaha, wat is dit club penny, penny of de pony club, Pokemon jij moet verhalen gaan schrijven, dit is echt grappig Haha!
Ik bedoel, dit kan je niet serieus menen....
Anders heb ik nog wel een dressuur paard op stal staan, dan kan die mooi als gezelschap dienen voor de pony van Dees, ik kom hem zelfs zelf brengne..... Schijnheilig


lekker banketstaaf om te schrijven Boos!
ik lees ook de penny hoor! ze zijn leeeeeeeeeeeeeeeeeeuk! Haha!
[/quote]

doe rustig joh ! d'r staat toch nergens dat ik de penny pony club of club penny niet leuk vind, wie weet wat ik daar allemaal mee doe !

snoopy2002
Berichten: 326
Geregistreerd: 31-12-01
Woonplaats: a'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 20:03

Yootha schreef:
Ja en een hoefsmid, ja wie gaat daar tegenwoordig nog naar toe. Wormspuit niet nodig, heeft hij ook wat gezelschap.


dat vindt ik een goede Haha!
een eigen pony, zonder geld/toestemming van je ouders is ontverandwoordelijk.

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 20:17

zeker doen, een schattig veulentje nemen, kan hij zijn kont keren in die schuur en kunne jullie hem fijn rijden!

HALLO! Weet je auberhaupt iets van paardjes?

En iemands schuur zomaar laten onderscheiten door je pony? nouja jouw pony? Een gejatte pony!

...

Ach... laat ze lekker verder dromen,...
Schijnheilig

snoopy2002
Berichten: 326
Geregistreerd: 31-12-01
Woonplaats: a'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 20:22

Citaat:
doe rustig joh ! d'r staat toch nergens dat ik de penny pony club of club penny niet leuk vind, wie weet wat ik daar allemaal mee doe !


is als "grapje" bedoeld, joh! Haha!
ben niet echt boos Extreme duivel

Lepeltje

Berichten: 2972
Geregistreerd: 16-04-01
Woonplaats: de keukenla

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 20:31

Als ik jullie was zou ik een 'shatelander' nemen van 2 meter 10, daar kan je nog best een tijdje op rijden Haha! Of past die niet meer in het schuurtje. Misschien kan je hem ook knakworstjes met mosterd voeren, wie weet......

snoopy2002
Berichten: 326
Geregistreerd: 31-12-01
Woonplaats: a'dam

pony nemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 20:36

pokemon schreef:
mijn vriendin en ik moegen van onze ouders geen pony, nu hebben we een schuurtje ontdekt waar we er een in kunnen zetten want niemand komt er , hoe kunnen we dat het beste doen en hhoe komen we aan een pony?


leuk idee trouwens,
ik pak even mijn broodtrommel,
misschien past er nog net een shire in Haha!

nee, zelfs ik zou nooit op zo'n idee komen... pfff