(uiteraard op een dag/tijd wat mijn absoluut niet uitkomt
). Ik heb wel gelezen op de site dat er iemand langs komt om je paard te 'keuren' maar wat moet ik hiervan verwachten? Heeft iemand hier ervaringen mee?Ik hoor ze graag
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
(uiteraard op een dag/tijd wat mijn absoluut niet uitkomt
). Ik heb wel gelezen op de site dat er iemand langs komt om je paard te 'keuren' maar wat moet ik hiervan verwachten? Heeft iemand hier ervaringen mee?
) een minuut omhoog houden en dan moest ze gelijk wegdraven en ze mocht dan niets onregelmatig lopen. En draven op t harde en dan in 1x bot op de rem en dan weer weg. En weet ik het wat

Maar gelukkig was er wel iemand op stal, en hij keek alleen even hoe hij op stal stond (niet eens lichamelijke controle) en of de stal er netjes uitzag, ik hoefde hem niet eens voor te stappn ofzo...als hij een dik been had dan was hij ook verzekerd
Ach enne longeren daar doen we nog niet aan 
mirgino schreef:het is dus geen garantie dat als hij in de verzekering komt ook gelijk een goedgekeurd paard is!!!
dat denken veel mensen ,maar een klinische aankoop keuring door een dierenarts is heel anders.
kan hij toch net zo goed niet langskomen? denk ik dan. Maarja er zal wel een goede reden voor zijn
Zilly schreef:Ja, ik heb een jaarling, enne die kan net pas braaf meelopen aan het halster, als ik dan moet draven ofzo, dan gaat het denk ik misAch enne longeren daar doen we nog niet aan
Ik zie wel wat er gebeurt, eerst maar eens de afspraak verzetten

en hij is standaard verzekerd