Weidegang omgeving Bollenstreek!?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

LesleyLady

Weidegang omgeving Bollenstreek!?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-05 18:00

Ik ben voor mijn paard waar ik al vijf maanden mee aan de hand stap i.v.m. een peesblessure op zoek naar weidegang. Ik zelf woon in Hillegom (dat is in de Bollenstreek) en ik zou graag een plekje voor haar binnen een half uur rijden vinden. Wel vind ik het belangrijk dat ze met andere paarden staat en dat er dagelijks (liever meer dan één keer) bij de paarden wordt gekeken. Ik zou het al helemaal fijn vinden als er ook nog evt. een schuilstal bij staat, maar dit is niet noodzakelijk.
Iemand een idee??

brechje

Re: Weidegang omgeving Bollenstreek!?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 19:09

Is Katwijk te ver? Bij ons staan veel paarden uit de omgeving deze zomerperiode op de boerderij (veel weiland in niet al te grote groepen paarden) en er zijn de hele dag mensen op de boerderij voor de paarden. We hebben geen schuilstallen in de weiden, maar er zijn eventueel wel boxen vrij indien nodig! Ik weet niet of er nog plaatsen vrij zijn (waarschijnlijk wel), maar ik heb het adres en telefoonnummer wel voor je via pm!

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 19:13

Ik kwam deze week vanaf de A4 richting Lisse, en aan de linker kant zag ik een vrij grote manege liggen met allemaal paarden in de wei Lachen. Misschien zou dat wat zijn?

allegro

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 20:34

Hoi,
Bij ons op stal staan ook altijd een aantal "zomer"klanten. Is op de vogelenzangseweg, bij v.d. Peet. Is vlakbij Hillegom.
Paarden staan in groepen, een groep merries en een groep ruinen.
Stal heet 's Gravenweg.

LesleyLady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-05 12:41

Citaat:
Ik kwam deze week vanaf de A4 richting Lisse, en aan de linker kant zag ik een vrij grote manege liggen met allemaal paarden in de wei . Misschien zou dat wat zijn?

Bedankt voor je berichtje: ik denk dat je Stal Enthoven bedoeld. Ik ken dat wel, maar daar zou ik ook betalen voor dingen als molen, binnenbak en voer etc.. wat ik niet gebruik dus dit is geen optie.. Toch bedankt.

Citaat:
Hoi,
Bij ons op stal staan ook altijd een aantal "zomer"klanten. Is op de vogelenzangseweg, bij v.d. Peet. Is vlakbij Hillegom.
Paarden staan in groepen, een groep merries en een groep ruinen.
Stal heet 's Gravenweg.

Ook bedankt voor je bericht. Ik ken de stal die jij bedoeld. Ik ga er binnenkort eens kijken. Bedankt!