Ik zit met een behoorlijk vervelend dilemma.Ik ga mijn paard verkopen vanwege mijn rugklachten en ik echt te weinig tijd heb voor mijn paard door mijn school.Ik vind het dus niet eerlijk als ik mijn paard alleen maar op stal heb staan en in de wei. het is echt een paard waar je ver mee kunt komen in de sport.
maar om terug te komen op mijn vraag,Ik vind het erg moeilijk om mijn paard in een prijsklasse te plaatsen.Ikzelf vind een goed tehuis veel belangrijker. maar ik wil toch een richtlijn hebben.Misschien kunnen jullie mij helpen?. Het paard is een bruine 4 jarige Kwpn'r.Schofthoogte:170.
met de afstamming SamberXNatasja. tot nu toe is hij niet veel op wedstrijden uitgebracht.wel op onderlinge wedstrijden in de dressuur klasse B.verder is hij verkeersmak.een eerlijk paard.
Bij het paard zitten alle spullen zoals dekens,zadel,halsters,peesbeschremers,enz..
Jammer genoeg weet ik niet hoe ik foto's kan plaatsen
en ik weet niet zeker of ik het wel in de juiste tpic heb staan
dus als hij hier verkeerd staan moet je het maar even zeggen.Nogmaals dit is erg moeilijk voor mij om mijn paard te verkopen.dus ik hoop niet dat jullie vreemde gedachtes krijgen van mij.
groetjes Jolanda