bodems

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sipje

bodems

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-05 20:49

voor een vriendin ben ik op zoek naar bakbodems. Omdat zij geen nieuwe wil, zoekt ze een oude bodem van een afgegraven bak. Het moet nog wel eventjes te gebruiken zijn (paar maandjes). Bestaat er eigenlijk wel zoiets? of is dit een gekke vraag Haha! Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Alvast bedankt.

dorientjuh

Re: bodems

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 21:50

Sipje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-05 19:30

Super dank je. heb inmiddels een mail gestuurd naar dit bedrijf. ben benieuwd

pilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 20:00

ja bij van Doorn verkopen ze die, hebben wij ook naar gegeken maar je wordt belazerd waar je bij staat............... Boos! het zijn gewoon oude bodems die hij verkoopt onder het mom van ''onteigening / echtscheiding / verhuizing etc. Elke keer had hij een ander verhaal tegen ons, dus dat was al vreemd maarje we zijn toch gaan kijken. De bodems liggen dus al bij hem op het terrein. Maar ik heb het zand laten testen en het was gewoon totaal versleten. Terwijl hij zegt dat het maar 2 jaar oud is. Dus je moet wel oppassen.

Ik bedoel als de prijs ernaar is, is het nog OK, maar hij vraag echt flink geld voor. En voor het afvoeren van je oude bodem vraagt hij ook geld, en hij verkoopt het ook nog eens voor meer. Dat is snel geld verdienen!! Wel een slimpie he Haha!

Sipje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-05 20:08

ohja dank je en weet jij ook waar die meneer zit? dan kan ik die misschien ook benaderen. ik hoor/lees het wel. in ieder geval bedankt.