Mijn verzorgpaard is een tijdje geleden verkocht. Ik heb haar vanaf augustus/september verzorgd, maar helaas werd ze verkocht
.Haar stamboeknaam is Octharin, wij noemden haar altijd Okki. Ze is 20 maart 9 jaar gewordne, is een KWPN-merrie. Ze heeft de L2 helemaal doorgereden, en ze was klaar voor de M1 toen ze verkocht werd. Ze was aan 1 achterbeen kreupel. Het was een vos, ongeveer 1.73 m geloof ik. De mensen die haar hebben gekocht wilden haar voor van alles gebruiken. Ze hadden al een paard, maar deze was niet geschikt om recreatief mee te rijden. Daarom wilden ze er een bij. Dus recreatief, dressuur, achttal etc. Gelukkig heeft het me wel een goed gevoel gekregen, en ik denk wel dat ze goed terecht is gekomen, maar ik wil gewoon weten hoe het met haar is.
Voor had ze 2 witte sokken (geen verstand van wanneer het nou hoe heet, maar gewoon een klein stukje wit). Ze kon altijd echt heel zielig kijken tijdens het rijden vond ik. Bij het rijden kon ze je heel hoog opgooien, maar ze liep prachtig. Op de poetsplaats altijd een rustige merrie, en hoe verkeerd ze ook stond, ze verzette geen voet.. Ze heeft een vrij dunne hals, met een dikkere buik, en vrij dikke achterbeentjes. Ook een best dikke staart heeft ze. Ze heeft aan de linkerkant van haar buik een litteken zitten (horizontaal) omdat ze een keer langs een hek is gelopen. Ik hoop dat iemand ook maar iets van haar weet. Ik heb geen idee waar ze heen is gegaan, dus ze kan in elke plek van nederland zijn
.Hier een fotootje van haar:

Ik hoop dat iemand iets weet!!
Mariëlle