Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Als hij nog gezond is. Als hij iets aan de benen heeft ofzo (artrose ofzo) of andere gezondheidsproblemen zou ik het niet doen. Misschien dat het daarop gebaseert is, dat veel renpaarden na hun carriere "versleten" zijn. Maar anders zou ik niet weten waarom het niet zou mogen, elk paard vind het toch lekker om eens voluit te gaan. MeiaLuna schreef:Nou ja,we gaan volgende week op weekend naar ergens waar er veel mooie zandbanen zijn en ik had graag eens geweten hoe snel mijn paardje nu eigenlijk is...heb haar nu anderhalf jaar en heb haar nog nooit laten voluit gaan omdat ik dit ooit eens ergens gelezen heb... Je zou dan zogezegd weer van voor af aan moeten beginnen met de dressuurtraining?
Versleten is ze niet en ze mankeerd ook niets aan haar bene,dus daarover hoef ik mij geen zorgen te maken.

ik hoop van wel... 
wie weet waar ik beland als mijn rem niet blijkt te werken... Nu ben ik ineens zo zeker niet meer of ik wel WIL weten hoe hard ze kan... 
trouwens je vriendje zen paardje is er ook bij en als ze weten dat er een stopt, stoppen ze allemaal normaal wel.
amuseer jullie * jaloers
*
maar dat zal wel denk ik. 
tenemieken schreef:trouwens je vriendje zen paardje is er ook bij en als ze weten dat er een stopt, stoppen ze allemaal normaal wel.