paard waarschijnlijk stijfheid

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Emaartje

paard waarschijnlijk stijfheid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-05 14:08

hoe weet ik het zekers,ik heb vanaf zondag een paard op proef gekregen,en ben ik gisteren er voor het eerst mee naar d eles geweest en dat ging super goed.maa rnou zei de instructice dat die achterlinks wat trekt met de achterbeen Verward wat mezelf nog niet zo opviel,ze zei ga van de week maar goed trainen als het stijfheid is moet het over zijn binnen een week en anders was het niet goed.wa tik erg jammer zal vinden...ze heeft wel afgelopen weekend concours gelopen,en veel geoefend zal het daar aan kunnen liggen!!wie herkent dit en heeft nog meer tips wat ik kan gaan doen???ik wou ze zowiezo toch laten keuren..gr emaartje

tiggeriedoo

Re: paard waarschijnlijk stijfheid

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 14:50

Mijn pony heeft dit ook. Heeft voordat ik haar kocht zeker 2 jaar stilgestaan. Ik ben nu sinds een aantal maanden op mijn gemak aan het trainen en de stijfheid wordt wat minder.

nujaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 15:10

hoi

het is niet zo gemakkelijk om daar via het internet echt een goed antwoord op te geven.
maar als ik jou was zou ik aan de vorige eigenaars vragen of hij het toen ook al deed en als ze dan zeggen nee dan vraag je hem tog gewoon nog een weekje extra op proef want dan kun je het nog iets langer aankijken.
en je moet hem wel laten keuren als ik jou was maar dat ging je waarschijnlijk al doen.

groetjes jeltien

ps als ik jou was zou ik hem nog ff gij medich neer zetten misschien weet iemand daar nog wat.

Emaartje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-05 15:22

ow oke dan.ik heb haar zowiezo 3 weken op proef!! Haha! !en zo ik het zag op de video van de concours afgelopen weekend zag ik er niks aan, dat ze trok ofzo met de achterhand,en ze won ook vaak de 1e prijs met de gereden proefen,(m2)als het echt niet goed zou zijn geweest zal ze zekers geen hoge punten halen lijkt mij,want dan had de jury dat dan ook moeten kunnen zien...