Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
sorry hoor,moest het ff kwijt!Tinkerloos schreef:ja sh*t zeg... ben ik dus een pagina grote reactie aan het typen... valt bokt zomaar uit!(kan de server niet vinden gezwets...)sorry hoor,moest het ff kwijt!
opnieuw dus maar(wel iets verkort want ik krijg zere vingers): ik zou het bij stal 1 houden,want de kosten blijven (na aftrek benzine kosten) nagenoeg gelijk. en als jij op vakantie bent,dan vraag je toch een vriendin om je paardje medicijnen te geven? of misschien een famillie lid.. en dat ze minder te eten krijgen als de eigenaar van de wei het zelf moet gaan doen,ach..ik denk maar zo..als je op vakantie bent dan rij je ook niet,en doen ze verder niks behalve wat in de wei staan,en hebben dus ook minder eten nodig(zolang ze maar niet helemaal niks krijgen kan dat echt geen kwaad,je bent toch niet 4 weken met vakantie??) en daarbij,ze staan notabene in de wei!! dat betenent toch 'gras'? of ben ik nu in de war..zo,ik hou het maar weer voor gezien nu,straks gaat het weer mis... succes met je beslissing!