ventilerende cap

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

marijkedam

ventilerende cap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-05 10:23

Ik heb nu een gewone normale fluwelen cap. Deze heeft verder geen ventilatie-uitgangen en zo. Ik zweet me er nu al in kapot en het is nog niet eens boven de twintig graden. Kun je je al voorstellen in de zomer Ziek

Weet iemand van jullie een (niet al te dure) goede cap waarbij na een tijdje rijden je cap niet van je hoofd afdrijft?

(Zat zelf te kijken naar de HH Pro plus, iemand ervaring hiermee?)

Anoniem

Re: ventilerende cap

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 10:30

Casco, die vind ik te koud en luchtig Clown Vind het verder alleen geen fijne cap qua pasvorm, maar da's toch erg persoonlijk.

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 10:32

Casco new Master. Kost ongeveer € 80 euro als ik me niet vergis.
Lichtgewicht, ook in lichte kleuren verkrijgbaar, veel ventilatiesleuven. Zoveel dat je windgeruis krijgt als je galoppeert Haha! - maar daar wen je snel aan.

XLC70

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 10:39

Ik adviseer ook een Casco cap. Ze zijn niet zo mooi om te zien, maar zitten het lekkerst op je hoofd! Ik gebruik deze cap voor in het bos te rijden.
Voor de wedstrijden heb ik wel een GPA-pikeur in het donkerblauw, omdat ik dat vele malen mooier vind staan.... Maar daar krijg je wel meer een zweet-hoofd van...

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 10:57

Ik heb de kavalkade hi-lite (zelfde als hh pro plus) en ik vind hem absoluut niet warm. Casco is ook niet warm, maar die vind ik niet lekker zitten, die zit niet stevig.

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 12:14

Pff ik heb precies hetzelfde, ook geen luchtgaatjes.. Echt verschrikkelijk irritant in de zomer, drijfnat haar enzo. Sigaar Een vriendin van mij heeft ook een casco en is daar heel tevreden over. Ik denk dat ik straks ook maar zo 1 ga aanschaffen..

TeSzZz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 12:17

ik heb een casco youngster, laatst gekocht voor 62.50 geloof ik Tong uitsteken
ik had ook altijd zo'n dichte fluwelen cap maar die paste ik niet meer. Nou heb ik sinds kort een bijrijdpaardje en daar moet ik echt een cap bij op, eerst een paar keer de cap van de eigenaresse geleend (die had ook een casco) en die vond ik heerlijk zitten en helemaal niet warm, dus die heb ik zelf ook maar gekocht Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 12:21

ik adviseer je de Harry's Horse pro plus. lekker licht en ventilatie en ziet er ook nog toonbaar uit op concours. dat vind ik van de casco niet. en ze zitten niet lekker. die van harry's horse wel.
maar ja, mijn mening wist je al.

trouwens bij giesen krijg je korting op die cap als je je oude inleverd! 12,50 geloof ik

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 12:33

Ibbel schreef:
Casco new Master. Kost ongeveer € 80 euro als ik me niet vergis.
Lichtgewicht, ook in lichte kleuren verkrijgbaar, veel ventilatiesleuven. Zoveel dat je windgeruis krijgt als je galoppeert Haha! - maar daar wen je snel aan.

Ik heb dezelfde ervaring *LOL* en ik ben er erg blij mee. Lachen

Voor degenen die slechte ervaringen hebben met Casco en dit model niet kennen: het is een heel ander model dan de Youngster en de Master. Die zitten mij voor geen meter, de New Master zit juist heerlijk. En voldoende ventilatie. *LOL*