merrie 11 jaar donker bruin stokmaat 163 met papieren (enricoxnatural) rijd op B niveau , is alleen recreatief meegereden verkeers en trailer mak , betrouwbaar in de omgang er is niet bekend of er ooit mee gefokt is klinisch goedgekeurd en is een mooi ding om te zien natuurlijk netjes geeent , bekapt, gechipt , paspoort (en dus stamboek kwpn) wat kan je hier nou voor vragen?
foto heb ik nog niet , krijg ik vanavond ze heeft verder wel mooie ruime gangen , maar er is nooit echt iets gevraagd , beetje wijken ed kan ze wel maar er is verder nooit mee getraind of gestart , we hadden een vrpr van 2500 in gedachte zakken kan altijd nog ,
Ik zou als VRAAGprijs €2500 zeggen. Het gaat hier natuurlijk wel om een wat oudere merrie die 'maar' B dressuur loopt. Erg leuk paard voor de recreatieve ruiter. De prijs is overigens ook gebasseerd op het feit dat ze, voor zover je weet, geen veulens heeft gehad en dus niet gebruikt kan worden als fokmerrie. Het kan natuurlijk wel maar ze zal wat moeilijker drachtig te krijgen zijn