Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Navidad schreef:
Dus nou is mij de vraag zijn er mensen hier die hem in irl kennen en mij wat meer info over hem en zijn omgang van paarden, lessen, Clinics kunnen geven?
vriendelijke groet wesley
ik ben benieuwd. ga zo even me mail lezen en hoop een reactie te hebben 
lijkt me idd leuk om een clinic van hem te gaan organiseren.
renske schreef:Wat voor clinic 's geeft hij eigenlijk? Over de omgang met paarden of rijden of nog wat anders? Want heb eerlijk gezegd nog nooit van hem gehoord

maar ben gewoon heel erg benieuwd naar zijn manier van rijden en het geven van Clinics, aangezien er bij ons op stal veel mensen zijn die dressuur rijden, onderandere ik (ja ja ben trugekomen van het springen) en ik in de activiteiten commissie stapvan onze ruiterverenoging lijkt het me gewoon leuk om voor mensen van onze stal en van buiten om een clinic te oorganiseren, ben op dit moment nog bezig of er veel mensen zijn met evetuele intresse daarvoor. maar ben zelf ook wel benieud naar hem (zijn manier van rijden en van doen) Zelf sprak dat intervieuw in het bit me heel erg aan. daarvoor had ik weinig van hem gehoord, wel van naam maar wist verder niet wie het was. 
). Met de Bokt-Azië actie kon je bieden op een les van hem met deze hengst... volgens mij is dat niet helemaal goed gekomen, jammer want ik had mijn rijlaarzen al gepoetst en al klaar staan...
zal wel een leuke zijn voor op de merrie van mij
Dimple schreef:Toch leuk om te zien dat mijn foto's worden gewaardeerd. Ik zie ze overal opduiken. Zo ook hier![]()
Tommie zit op dit moment in Frankrijk met Blue.
Als het goed is is hij zondag te zien in Ermelo (als ik het goed heb) met zijn nieuwe topper Monte Castello (daar kunnen we nog veel van verwachten)
Ik heb Tommie een aantal keren zien trainen en op concours meegemaakt en kan idd zeggen dat hij erg vriendelijk tegen zijn paarden is.
Duidelijk, consequent en vriendelijk. Hij weet wat hij wilt en dat zie je ook.
Clinic organiseren kan altijd, maar is niet goedkoop