te koop/verkocht

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

zoefie

te koop/verkocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-05 18:33

En dan, ik heb bijvoorbeeld een gelpad te koop. Ik heb hem nu verkocht, maar hoe gaat het voor de rest in zijn werk. Hoe doen jullie dat...laten jullie eerst geld overmaken op je rekening, of versturen jullie de spullen gewoon, en dan, onder speciale voorwaarden of gewoon?

felicity

Re: te koop/verkocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-05 18:49

Eerst geld laten storten. Als je het geld op je rekening hebt staan. De gelpad versturen. Als je het andersom doet. Kun je misschien wel naar je geld fluiten.

zoefie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-05 18:50

Daar dacht ik zelf ook al aan, alleen doen de kopers dat...(ik weet niet of ik het zelf wel zou doen, vandaar) Maar als het gebruikelijk is, doe ik het inderdaad zo

_Lauwtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-05 19:03

ik verkoop en koop sowieso niet via internet, het risico dat je niks krijgt (geld of product) wil ik niet lopen

felicity

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-05 19:24

Ik doe het altijd op deze manier. Denk heel veel mensen. Bij mij is het tot nu toe altijd goed gegaan. Met verkopen en kopen.

Fredt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-05 20:57

De mensen die het product willen, eerst laten betalen. Zodra het geld binnen is stuur je het product op.
Misschien wel een tip om telefoonnummers etc uit te wisselen, heb je toch een soort 'zekerheid' dat men het opstuurt.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-05 21:08

ik heb net nog een bit verkocht via bokt,eerst op het geld gewacht,en toen het bit verstuurd! je moet wel een beetje vertrouwen in de mensen hebben,en als het om grote bedragen gaat,dan ga je het toch persoonlijk ophalen?